AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Jeg gifter meg i utlandet. Forloveren til kjæresten min har alt kjøpt flybilletter men min utsetter det hele tiden til tross for jeg har tilbudt meg og betale endel av billetten for henne og iallefall låne henne det hun måtte trenge for og få kjøpt dem men hun bare utsetter det. .Er seks måneder til bryllupsdatoen og det er i USA Hun er litt vimsete og ikke alltid vært til og stole på før. Holder ikke alltid avtaler og har ved flere andre anledninger trukket seg i siste liten før turer vi har planlagt og andre ting. Når jeg spurte henne om og være forlover så lovet hun at hun skulle dra og hun sa og at jeg ikke fikk lov og gifte meg uten henne tilstede. Men hun får aldri kjøpt disse billettene som bare blir dyrere og dyrere jo lenger tid som går. Har etter en telefonsamtale jeg hadde med henne i går fått bange anelser om at hun denne gangen også ikke får reist noe som da setter meg i en stor knipe. Hun er min beste venninne, men liker virkelig ikke følelsen av og ikke kunne stole på at hun stiller. Er det mulig og gifte seg uten og ha forlover tilstedet om man har andre vitner? Forlovererklæring kan man jo fylle før man drar. Kjenner dette stresser meg litt, men om jeg kan gifte meg uten henne tilstedet så letter det jo litt på situsjonen selv om jeg kommer til og bli veldig skuffet. Anonym poster: 3d7a78e4eeb474a386efa0fa6f2cab63
Sulosi Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Dere kan fint gifte dere uten forloveren tilstede. Broren min var forlover og fylte kun ut forlover-erklæringen og så reiste brudeparet alene til Roma og giftet seg.
Gjest chiki Skrevet 5. januar 2013 #3 Skrevet 5. januar 2013 Du trenger ikke å ha med noen andre enn brudgommen til bryllupet:) Vi skal reise til Roma (mest sannsynlig alene ) å gifte oss, og ambassaden stiller med 2 vitner. De må bare ha beskjed en uke i forveien om vi har med vitner eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå