Gå til innhold

Ville du blitt sammen med noen som har barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville du blitt sammen med en dame/mann som har barn fra før, men det har ikke du?

Anonym poster: 4314ebab4ffab439a99b6e367431878d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jeg forsøkt nok nå. Neste gang blir det en som er uten unger.

Anonym poster: acac5305242ef195bacfcd63688dabaf

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Definitivt ikke. Jeg ville gjort alt jeg kunne for å unngå denne personen på alle måter, om jeg var så uheldig å falle for en som hadde barn fra før.

Anonym poster: 4de2cf278c73161c356b3f7b8c76e17d

• Liker 3
Skrevet

Ja.

Hvis den rette dama skulle ha et barn eller to, lar jeg ikke det være noen hindring.

Skrevet

Absolutt ikke. Det er ikke noe for meg.

• Liker 1
Skrevet

Nei det ville jeg ikke for følgende grunner når jeg går inn i et forhold:

• Blanke ark med min partner
  • Jeg vil ikke være hans/hennes førsteprioritet, hvilket som er riktig mtp barn men ikke riktig for meg.
  • Vet ikke om jeg vil ha barn selv enda.
  • For ung for å bli en stemor.
  • Liker ikke barn, og kunne ikke tenke meg å ta hånd om "andres moro".
  • Ser ikke vitsen.
  • Ønsker selv å være gift før jeg setter evt barn til verden.

Jeg ønsker ikke at en partner har barn fra før av fordi da er man bundet av en tidsramme og kan ikke bare tenke på oss, men det hadde blitt oss og barna. Selv om det ikke er dårlig i seg selv føler jeg meg for ung for dette på nåværende tidspunkt. For egen del vil jeg etterstrebe et ideal hvor jeg ønsker å kun få barn med én mann og kun gifte meg med én mann. Selvsagt kan ting skje etterhvert, men dette er idealer jeg holder høyt og som jeg virkelig ønsker å leve etter. Barn hadde blitt en naturlig hindring for meg som ikke liker barn. Også er det det faktum av at jeg ønsker å være min partners førsteprioritet, hvilket jeg ikke hadde blitt, det er selvsagt naturlig at barn bør og skal settes først.

• Liker 8
Skrevet

overhodet ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er student og lever et studentliv så tror ikke barn er det beste for meg nå, men ellers tror jeg ikke jeg hadde brydd meg om personen hadde barn fra før av.

Anonym poster: 8096612482d6067ad1eb7e6e7a9c9da7

• Liker 1
Skrevet

Nei, det tror jeg faktisk ikke, hvertfall ikke nå når jeg er såpass ung.

• Liker 1
Skrevet

Tviler jeg veldig sterkt på.

- Blir ikke likestilte foreldre (hvem har siste ordet. f.eks.? "Du er ikke faren min!")

- Kontakten med barnet/barna blir kuttet om det blir slutt med moren

- Må mest sannsynlig forholde meg til barnefaren

- Vil hele tiden bli minnet om forholdet hun hadde med barnefaren.

Derfor skal eventuelle barn enten være felles, eller adoptert sammen (jeg har ikke tatt stilling til om adopsjon er aktuelt).

• Liker 5
Skrevet

Jeg et åpen for muligheten ja, men sånn i utgangspunktet er det ikke ideelt ettersom jeg langt ifra er klar for noen foreldrerolle (trass i at jeg liker og er flink med barn).

• Liker 1
Gjest SpaceBaby
Skrevet (endret)

Ville du blitt sammen med en dame/mann som har barn fra før, men det har ikke du?

Helst ikke. Ungen kan brukes som pressmiddel for at man må "bestemme seg for hva man vil" i stedet for å ta ting som de kommer (det har jeg erfart). Man risikerer også å aldri kunne få barn selv, ettersom hun da allerede har unger fra før av og kanskje ikke ønsker seg flere:

http://forum.kvinneg...howtopic=710278

Å være reservepappa for en annen manns barn er heller ikke en særlig attraktiv situasjon.

Alt det her betyr riktinok ikke at det er totalt utelukket, men det kreves ganske mye mer for i det hele tatt å gidde å prøve. Måtte i så fall ha vært svært betatt av dama på forhånd.

Endret av SpaceBaby
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt ikke!

Er veldig glad i barn, men det hadde ikke fungert for meg å dele livet med en mann som har barn med en annen dame.

Anonym poster: ae0382a87f9984637a0cd0f97b14ad4b

Skrevet

Null problem at det er unger.

• Liker 2
Skrevet

Er på vei ut av et forhold, og har 2 barn. Dette var utrolig trist lesning:(

Skrevet

100 % uaktuelt.

• Liker 4
Skrevet

Ja, det ville jeg :-).

Hvis jeg liker mannen godt, så stopper ikke det meg at han har barn fra før, så lenge han ønsker seg flere barn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mann har barn fra før. De var relativt voksne ungdommer og selvstendige da vi ble sammen. Dette har aldri vært et problem for oss. Hadde ingen problem med at han hadde barn fra før, før forholdet vårt ble seriøst. Det eneste jeg måtte avklare var om han ville ha flere barn, og det ville han;-)

Så: ja, jeg kunne blitt sammen med en mann med barn fra før:-)

Anonym poster: 285ca1bebaaed7967789c9e889ffd106

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...