Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Java'en på min Mac er visst plutselig avinstallert, og jeg MÅ ha det NÅ for at jeg skal få bestilt noen flybilletter... Men jeg får ikke installert fordi jeg ikke har den nye programvaren på Mac'en min - nettopp fordi det er klin umulig å få innstallert den også... Hva skal jeg gjøre?? Kan noen hjelpe meg fort, please?

Anonym poster: b6c14b889f827a58bba4fc475ec083ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer bare opp "Nettleseren din støtter ikke bruk av Java"...?!? Jeg bruker Safari... Hva skjer om jeg avinstallerer Safari? Får jeg installert på nytt når jeg ikke har oppdatert programvaren..?

Anonym poster: 2105d363b6aae950d8f264840a65afcb

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk, Leon, men ingen av linkene hjalp meg, dessverre :( Takk uansett! :) Er det noen andre som kan hjelpe? Jeg har ikke OS x Mountain Lion som man tydeligvis MÅ ha for å få Java, og det er fordi jeg rett og slett ikke får til å laste det ned.. Heeeeeelp!! Kvinne i nød her, som dessverre ikke har så mye peiling på data...:( Har nok også en ganske full Mac, men jeg tør ikke gjøre så mye, eller slette programmer, i redsel for å gjøre noe feil eller slette ting jeg ikke skulle... Det er min tidligere samboer som har regjert over Mac'en min, så nå når jeg er alene, føler jeg meg helt idiot på området...

Håper noen kan hjelpe meg så fort som mulig..

Anonym poster: 2105d363b6aae950d8f264840a65afcb

Skrevet

Glemte å si at å slette Safaria ikke vil hjelpe.

Ville heller ikke begynt å formatere/slette ting på pcen.

Gjest LadySizz
Skrevet

Du får låne en annen pc og bestille deg billetter på,så får du høre med noen som er litt mere datakyndig om å hjelpe deg med macen din,du kjenner da sikkert en datanerd eller to :)

Skrevet (endret)

Hvilken versjon av mac OS er det du bruker nå da?

Endret av -Leon-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...