Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 12. mars 2004 #1 Skrevet 12. mars 2004 :-( fikk vite idag at jeg er allergisk mot TOMAT, som går i tomatpure, ketchup...... sikkert flere ting også som jeg ikke kommer på nå.. Det er så mye jeg ikke kan spise nå uten å få allergiskreaksjon(elveblest) Pizza Spaghetti Ostesmørbrød Taco Lasange Mousakka +++++++++++ :veldigsur: :veldigsur: :veldigsur: :veldigsur: :veldigsur:
Gjest 1111 Skrevet 12. mars 2004 #2 Skrevet 12. mars 2004 Jeg vet hvordan det er å ha allergi :o veldig kjedelig! selv kan jeg ikke røre en tomat uten å få elveblest..
Rufus Skrevet 12. mars 2004 #3 Skrevet 12. mars 2004 Det er ikke gøy med allergier, nei...blir vist fler og fler av oss også...ikke at det hjelper noe, men... Men litt oppmuntring - etterhvert blir det lettere og finne løsninger fordi du venner deg til det...Ostesmørbrød f eks er veldig godt med ost, kalverulade og sennep
Tusenfryd Skrevet 12. mars 2004 #5 Skrevet 12. mars 2004 Ostesmørbrød kan du lage med sennep og spaghetti og annen pasta kan du lage med fløtesaus. Du må sikkert legge om matvanene dine, men fokuser på det du kan spise, det er nok ganske mye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå