AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Jeg har vært fraseparert fra min x i over ett år. Han gir fremdeles ikke slipp på meg, og har flyttet etter meg til dit jeg har flyttet. Jeg har truffet en annen mann nå i julen, og vært på en date med denne mannen. Min x har observert meg og denne mannen sittende på resturant å spise, og jeg har i etterkant fått masse trusler, både på sms og tlf. Han truer med å skal ta livet av min date, og maltraktere mitt ansikt slik at ingen menn noen sinne vil date meg igjen. Jeg snakket med politiet i dag, og viste frem sms`ene. De ba meg om å få skrevet disse ut, og kommet med dem på politistasjonen. Problemet mitt er... Jeg vet ikke hvordan jeg skriver ut sms`er? Er det noen av dere som kan gi meg en lettforståelig bruksansvisning? Jeg har telenor, og samsung galaxy s3, om det er til noen hjelp. Anonym poster: d9409365dc31d21635f756a7ff749dcc
ungmammaa Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 screenshot. da tar du bilder av sms'ene og legger de inn på pc og skriver ut. det går jo
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 Prøv denne appen: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zeesoftware.emailnytexts&hl=en Anonym poster: 284e62ef367b22db93adbfafd1590910
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 Beklager, appen nevnt over koster visst penger. Det finnes sikkert noen gratisalternativer. Anonym poster: 284e62ef367b22db93adbfafd1590910
Gjest johanna Skrevet 3. januar 2013 #5 Skrevet 3. januar 2013 Videresend meldingen til e-mailen din, slik kan du printe den ut eller videresende den til politet! Lykke til!
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. januar 2013 #6 Skrevet 3. januar 2013 ringte mobilselskapet og dei fortalde at det er berre politiet som skriv ut sms og mms men du kan jo sendadei til eposten din....
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #7 Skrevet 4. januar 2013 Om du har digitalkamera så ta bilde av smsene, og skriv ut. Er gratis å skrive ut ting på f.eks nav. Anonym poster: 4fdc309b5e850863dd4af81c3a5108c0
Pringle Skrevet 4. januar 2013 #8 Skrevet 4. januar 2013 Det høres pussig ut at politiet vil at du skal skrive ut sms'ene. De er jo bare bevis så lenge de er på din telefon. Utskriftene må da politet selv foreta? 1
Gjest smilejenta Skrevet 4. januar 2013 #9 Skrevet 4. januar 2013 Jeg kan lagre nr. Mitt som er på xxxxxxxx som yyyyyyyy og ta bilde/screenshot/skrive ut en melding som jeg selv sendte til meg selv (altså xxxxxxxx) men som nå er lagret som yyyyyyyy. Og. Da vil et evt. Bilde/screenshot/et utskrevet ark lyve om hvem som er senderen. Poenget mitt er at selve smsen på selve mobilen er det eneste faste beviset. Og ikke noe som er tatt bilde av som du enkelt kan ha skrevet selv (ikke at jeg tror du har gjort dette, men det kan x'en din påstå ovenfor politiet når han konfronteres med de) Just saying...
Gjest snoopy_93 Skrevet 4. januar 2013 #10 Skrevet 4. januar 2013 Jeg ville prøvd å levere mobilen til politiet slik at de kan skrive det ut selv. (Hvis det er mulig) Fatter ikke at folk kan være så eiesjuke at de med glede ville herpet "trynet ditt slik at ingen noen gang ville datet deg" og drepe daten.. :s
Sulosi Skrevet 4. januar 2013 #11 Skrevet 4. januar 2013 (endret) Politiet skal vel kunne hjelpe med å få det til vet det er forskjell på hvor teknisk anlagte den enkelte betjent er så jeg anbefaler at du spør en annen betjent. Evt kan du kanskje få hjelp på en mobilforretning mtp. å ta screenshot. Forresten, lykke til. Jeg unner ingen å oppleve slike trusler. Endret 4. januar 2013 av Sulosi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå