AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Jeg har møtt en gutt for ikke så lenge siden, vi er venner på facebook men når vi snakker der er det som oftest jeg som starter samtalen. Han svarer og er ikke kort eller kald i svarene sine, men samtalen er alltid på mitt initiativ. Når vi møtes (på trening/på gaten/hvor som helst - vi har enda ikke faktisk planlagt et møte) virker han litt nervøs, forfjamset, som om han gjør eller sier ting han gjerne facepalmer seg selv for etterpå, eller rødmer. Er det sjans for at han faktisk er interessert til tross for at han tar lite/ingen initiativ når vi ikke er ansikt til ansikt? (Vi er begge i begynnelsen av 20-årene om det skulle ha noe å si) Hvordan merker dere at noen er interessert? Anonym poster: 087f1d547e21d0869d45bea86a1c1ca2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Jeg har forresten sendt ut rimelig sterke signaler om at jeg er interessert. TS Anonym poster: 087f1d547e21d0869d45bea86a1c1ca2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Kan være at han er veldig sjenert, men kan også være at han egentlig ikke er så veldig interessert utover at han kanskje synes du er fin. Gutter som er interessert tar jo gjerne kontakt selv. Prøv å ikke kontakte han på en stund og la han få sjans til å eventuelt ta kontakt selv! Anonym poster: 6a72fbc3bcdcd563588f3dfcad705f4e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 Jeg er/var interessert i en fyr og jeg var alltid den som tok kontakt først. Vi kunne ha noen morsomme samtaler innimellom. Men han er ikke interessert, jeg bare merker det. Men jeg merker at kameraten hans er interessert, eller nysgjerrig. Han tar alltid kontakt først og stiller masse spm. Vi har aldri møtt hverandre eller noe. Nå har han begynt å poke mye også =/ Det er jo søtt da, at noen legger merke til meg =) men jeg er ikke interessert tilbake. Så der har vi det... Anonym poster: 40475402365bfef8773cf7427a6794c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå