AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 2013 skal (forhåpentligvis) bli året jeg skal få meg kjæreste! Jeg er en 24 år gammel jente som hverken har hatt kjæreste før eller vært skikkelig forelsket :frown: Har vært opptatt med en tøff utdannelse, trening og gode venner og har ikke hatt behov for en kjæreste før nå egentlig..MEN nå har alle begynt å mase + at jeg er den eneste single i vennegjengen, og det begynner å bli litt kjipt å ikke ha noen som er Har akkurat opprettet en profil på sukker, så det er i hvert fall en start...Lager denne tråden fordi jeg mest sannsynlig vil trenge hjelp på veien, da jeg vet lite om dating og hvilke regler som gjelder i dette spillet Trenger nok litt oppmuntring + pushing for at jeg skal tørre dette også. Har store problemer med å åpne meg ovenfor andre, og tidligere har jeg bare fått panikk og trukket meg unna dersom noen har vist meg interesse. Tragisk, jeg vet Anonym poster: 182daaa75e3e65a765374fd8b3c6940c
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Var jeg deg ville jeg kun brukt sukker som et supplement til å møte folk i det virkelige livet. Min erfaring med sukker er at menn er overfladiske, useriøse, feige og gamle Anonym poster: 7392502cdfd6f570041d0ff558b74c2d 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 Jeg er faktisk i samme situasjon selv, og vurderer å opprette en profil på sukker. Og jeg vil gjerne høre hvordan det går med deg der Anonym poster: 8400c6b23562a45f1aee57ef82d3ac32 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 Var jeg deg ville jeg kun brukt sukker som et supplement til å møte folk i det virkelige livet. Min erfaring med sukker er at menn er overfladiske, useriøse, feige og gamle Anonym poster: 7392502cdfd6f570041d0ff558b74c2d Akkurat alder velger man selv da:-) Men enig i at å møte folk i virkeligheten er lurt, kjipe er jo at det tar lengre tid. Anonym poster: 416198558f79778375b681748aac4e50
Sommee Skrevet 3. januar 2013 #5 Skrevet 3. januar 2013 Var jeg deg ville jeg kun brukt sukker som et supplement til å møte folk i det virkelige livet. Min erfaring med sukker er at menn er overfladiske, useriøse, feige og gamle Anonym poster: 7392502cdfd6f570041d0ff558b74c2d Da har du nok bare vært uheldig. 1
Nettinettet Skrevet 3. januar 2013 #6 Skrevet 3. januar 2013 Lykke til med jakten på kjærligheten! Her er det mange folk som har masse erfaring og som kan hjelpe deg underveis i prosessen, men husk at vi er alle forskjellige og opplever ting forskjellig også.
Alina X Skrevet 3. januar 2013 #7 Skrevet 3. januar 2013 I år skal være som ifjor, null kjæreste, wohooo!!! Men seriøst, sukker? Jeg tror det finnes andre nettsider med mer seriøse menn, da jeg tror det florerer av "ligge rundt"menn inne på sukker, det er som en online versjon av en tur på byen, kanskje 1-2 normale menn blandt 100. Jeg kan ikke gi så mange råd da jeg er selv veldig singel og ikke har andre planer enn å være det, men jeg vet at det beste er å finne menn som deler dine interesser, feks ta et kurs eller melde deg på frivillig arbeid. Eller dra til utlandet, der er mennene mer høfligere og snillere enn her, men hold deg unna Tyrkia, Tunisia og Afrika generelt da, de folka der er ikke helt gode( generaliserende, I know I know)
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #8 Skrevet 3. januar 2013 Eller dra til utlandet, der er mennene mer høfligere og snillere enn her, men hold deg unna Tyrkia, Tunisia og Afrika generelt da, de folka der er ikke helt gode( generaliserende, I know I know) Hm, ikke bare er det tungvint å lete etter menn i utlandet, man ender jo også en med annet språk og kultur, i tillegg så må jo en flytte som neppe er aktuelt ved en ferieflørt. Anonym poster: 416198558f79778375b681748aac4e50
kaktusfruen Skrevet 3. januar 2013 #9 Skrevet 3. januar 2013 Var jeg deg ville jeg kun brukt sukker som et supplement til å møte folk i det virkelige livet. Min erfaring med sukker er at menn er overfladiske, useriøse, feige og gamle Anonym poster: 7392502cdfd6f570041d0ff558b74c2d Hmm, ser mange kjekke gutter der inne..men det beste er jo å møte noen tilfeldig i det virkelige livet selvsagt.problemet er at jeg henger mye med de samme folkene og jeg trenger litt nytt utvalg hvis du skjønner - TS
kaktusfruen Skrevet 3. januar 2013 #10 Skrevet 3. januar 2013 Lykke til med jakten på kjærligheten! Her er det mange folk som har masse erfaring og som kan hjelpe deg underveis i prosessen, men husk at vi er alle forskjellige og opplever ting forskjellig også. Tusen takk for det :D
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #11 Skrevet 3. januar 2013 Hmm, ser mange kjekke gutter der inne..men det beste er jo å møte noen tilfeldig i det virkelige livet selvsagt.problemet er at jeg henger mye med de samme folkene og jeg trenger litt nytt utvalg hvis du skjønner - TS Men studerer du fortsatt? Studietiden er kanskje der hvor det er lettest, hvis du nettopp har sluttet å studere så bør du jo møte nye folk da også, gjennom jobb, naboer, trening, osv. Frivillig og kurs er ganske bra, er ofte single mennesker som deler samme interesser som deg, og hvis du ikke får kjæreste så får du nye venner som er bra i seg selv i tillegg kan du møte nye gjennom dem. Anonym poster: 416198558f79778375b681748aac4e50
kaktusfruen Skrevet 3. januar 2013 #12 Skrevet 3. januar 2013 (endret) *slettet* Endret 22. januar 2013 av amandaa
kaktusfruen Skrevet 3. januar 2013 #13 Skrevet 3. januar 2013 (endret) *slettet* Endret 22. januar 2013 av amandaa
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #14 Skrevet 3. januar 2013 Takk for tips.. Nei, jeg er ferdig å studere...jobber nå (ingen aktuelle der), og angrer på at jeg ikke brukte mer tid på å sjekke gutter som student. Vurderer frivillig arbeid og kanskje et klatrekurs Driver selv med klatring og her er det flere som har blitt kjærester, vi drar i tillegg på et par turer i året så da blir det jo enda mer sosialisering. Anonym poster: 416198558f79778375b681748aac4e50
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #15 Skrevet 3. januar 2013 Annen fordel med klatrere er at det er en idrett hvor mange ender med å se ganske bra ut så du øker i vertfall sjansen for å få en mann med god kropp. Anonym poster: 416198558f79778375b681748aac4e50
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #16 Skrevet 3. januar 2013 Annen fordel med klatrere er at det er en idrett hvor mange ender med å se ganske bra ut så du øker i vertfall sjansen for å få en mann med god kropp. Anonym poster: 416198558f79778375b681748aac4e50 Helt klart en fordel det Anonym poster: 182daaa75e3e65a765374fd8b3c6940c
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #17 Skrevet 3. januar 2013 I år skal være som ifjor, null kjæreste, wohooo!!! Men seriøst, sukker? Jeg tror det finnes andre nettsider med mer seriøse menn, da jeg tror det florerer av "ligge rundt"menn inne på sukker, det er som en online versjon av en tur på byen, kanskje 1-2 normale menn blandt 100. Jeg kan ikke gi så mange råd da jeg er selv veldig singel og ikke har andre planer enn å være det, men jeg vet at det beste er å finne menn som deler dine interesser, feks ta et kurs eller melde deg på frivillig arbeid. Eller dra til utlandet, der er mennene mer høfligere og snillere enn her, men hold deg unna Tyrkia, Tunisia og Afrika generelt da, de folka der er ikke helt gode( generaliserende, I know I know) Er vel noe som heter like barn leker best og at man høster det man sår. Noen gang vurdert å se på deg selv og hva du faktisk tiltrekkes av? Aner ikke hvor mange av mine venninner som uttaler det du skriver her. Og når jeg da ser på hvilke mannfolk de faller for er det åpenlyst for alle unntatt dem at de igjen har gått i fella. TS: jeg ville nok kanskje heller hørt på råd fra noen som ikke hater menn, som faktisk liker å være i et forhold og ser nytten av det og ikke bare har latt seg tiltrekke av drittsekker Anonym poster: b5dcebfa9f58f7abd9a38c5fe51cbbfa
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #18 Skrevet 3. januar 2013 Er vel noe som heter like barn leker best og at man høster det man sår. Noen gang vurdert å se på deg selv og hva du faktisk tiltrekkes av? Aner ikke hvor mange av mine venninner som uttaler det du skriver her. Og når jeg da ser på hvilke mannfolk de faller for er det åpenlyst for alle unntatt dem at de igjen har gått i fella. Anonym poster: b5dcebfa9f58f7abd9a38c5fe51cbbfa Om nesten alle venninnene dine har gått i fella så er det kanskje ikke så lett å skille de råtne eplene som du tror? Har aldri benyttet meg av nettdating, men sikkert greit med et heads up, om TS aldri har benyttet seg av nettdating kan det jo være at hun er like dårlig til å sjekke hvem som er seriøse. Anonym poster: 416198558f79778375b681748aac4e50 1
Staketten Skrevet 4. januar 2013 #19 Skrevet 4. januar 2013 Gå for sukker, for svingande! Dess fleire kvinnfolk som hamnar der, dess færre hankjønn må konkurrere om kvar mus.
CaveWeta Skrevet 4. januar 2013 #20 Skrevet 4. januar 2013 Jeg er også i samme båt som deg! Aldri vært skikkelig forelsket, aldri vært sammen med noen. Har gitt opp å tro jeg finner noen gjennom studiestedet mitt, så har endt opp med å lage profil på både sukker og møteplassen. Hadde en kort periode betalingsmedlemsskap på møteplassen, aldri prøvd den versjonen på sukker. Jeg møtte en trivelig mann inne på sukker, i motsetning til hva andre har skrevet her, så var han ikke bare ute etter et ligg. Det var ikke noe romantisk kjemi mellom denne mannen og meg da vi møttes live, men vi er blitt veldig gode venner Driver å prater med en mann fra møteplassen nå om dagen. Vi var på date før jul, og jeg håper vi blir å møtes igjen. Det er en smule stor geografisk avstand mellom oss, så det er ikke så enkelt å få arrangert et møte når det skal klaffe for begge to. Ang møteplassen og sukker, så har jeg best erfaring med møteplassen, jeg føler at jeg har fått mer kontakt med de mennene der inne. Jeg har forøvrig ikke profilbilde, så jeg er ikke av de som blir nedlesset av meldinger i innboksen, men det hjelper om en titter litt rundt, og skriver noen meldinger Lykke til i jakten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå