Hoppetaujenta Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Sesongpremiere, Tv2, 8. januar kl. 20.00 Her i tråden kan vi prate litt om de forskjellige løsningene vi elsket,- og dem som var ganske nær skivebom.... Jeg gleder meg til å treffe denne muntre, kunnskapsrike og jobbeglade gjengen igjen. Skal du se? http://www.tv2.no/underholdning/tidforhjem/ 1
Gjest Erja Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Håper de er litt mindre ekstreme enn tidligere programmer. Jeg hadde fått sammenbrudd om jeg hadde kommet hjem til endel der. Det var liksom om å gjøre å lage det så spesielt som mulig uten tanke for at folk skulle kunne slappe av og bo der. Altfor mye sterke farger og store mønster ... jeg hadde ikke funnet noe sted å henge opp kunsten min på et sånt sted. Men noen rom var fine og jeg husker spesielt en hagestue som ble laget i et av programmene - jeg skulle mer enn gjerne hatt noe sånt selv Så jeg kommer til å se på når det passer.
challenger Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 Skal se på for å se alt det stygge de lager. Det eneste de lager "bra" er når de fikser på uteområder, alt annet blir bare for..... ja vet ikke jeg, har ikke ord for det egentlig. Det verste er jo at de som er med på programmet må faktisk betale dette selv, det eneste tv2 står for er jo arbeidet og arbeidskraften. Om jeg hadde gitt tv2 så så mye penger for å pussa opp stua mi, og jeg hadde kommet hjem til noe sånt som de lager hadde jeg lagt meg ned på gulvet å hulket... Har folk virkelig lyst på oransje, røde og grønne stuer? Men men, underholdning er det jo! Men jeg undrer meg alltid over at de som er med blir fornøyd, eller later de som at de blir det fordi de er på tv? Jeg hadde aldri i verden klart å skjule min misnøye, tv eller ei:p 2
Gjest Gaby Skrevet 4. januar 2013 #5 Skrevet 4. januar 2013 Skal se på for å se alt det stygge de lager. Samme her Det er oftest helt håpløse farger/mønstre/sammensetninger. Det jeg derimot liker med programmet, er å se på handyman-metodene. Det er alltid gøy å se flinke folk i arbeid!
Gjest hedgepig Skrevet 4. januar 2013 #6 Skrevet 4. januar 2013 Enig Det jeg derimot liker med programmet, er å se på handyman-metodene. Det er alltid gøy å se flinke folk i arbeid! Enig! Husker dere standarden på arbeidet til Anett Sturk og co i programmet Forandring fryder?
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2013 Du godeste: jeg glemte hele programmet. Hvordan var det?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #8 Skrevet 21. januar 2013 Skal se på for å se alt det stygge de lager. Det eneste de lager "bra" er når de fikser på uteområder, alt annet blir bare for..... ja vet ikke jeg, har ikke ord for det egentlig. Det verste er jo at de som er med på programmet må faktisk betale dette selv, det eneste tv2 står for er jo arbeidet og arbeidskraften. Om jeg hadde gitt tv2 så så mye penger for å pussa opp stua mi, og jeg hadde kommet hjem til noe sånt som de lager hadde jeg lagt meg ned på gulvet å hulket... Har folk virkelig lyst på oransje, røde og grønne stuer? Men men, underholdning er det jo! Men jeg undrer meg alltid over at de som er med blir fornøyd, eller later de som at de blir det fordi de er på tv? Jeg hadde aldri i verden klart å skjule min misnøye, tv eller ei:p HÆ, må deltakerne betale selv? Herregud, jeg trodde alt av sponset av TV2!? Anonym poster: a250b9ae255b9378acd3ffdfce6e520c
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #9 Skrevet 21. januar 2013 Det trodde faktisk jeg også? At de selger sitt hjem og forvandlingen til tv, og får oppussingen som betaling?
Sulosi Skrevet 21. januar 2013 #10 Skrevet 21. januar 2013 Håper de er litt mindre ekstreme enn tidligere programmer. Jeg hadde fått sammenbrudd om jeg hadde kommet hjem til endel der. Det var liksom om å gjøre å lage det så spesielt som mulig uten tanke for at folk skulle kunne slappe av og bo der. Altfor mye sterke farger og store mønster ... jeg hadde ikke funnet noe sted å henge opp kunsten min på et sånt sted. Men noen rom var fine og jeg husker spesielt en hagestue som ble laget i et av programmene - jeg skulle mer enn gjerne hatt noe sånt selv Så jeg kommer til å se på når det passer. Sammenbrudd her og, faktisk tror jeg noen måtte sørget for å få meg innlagt dersom jeg hadde betalt for materialene i tillegg. Grøss! Men gøy å se på teknikker og fange opp en og annen lur ide innimellom.
Musken Skrevet 22. januar 2013 #11 Skrevet 22. januar 2013 Det trodde faktisk jeg også? At de selger sitt hjem og forvandlingen til tv, og får oppussingen som betaling? HÆ, må deltakerne betale selv? Herregud, jeg trodde alt av sponset av TV2!? Anonym poster: a250b9ae255b9378acd3ffdfce6e520c Fant dette: "Dessverre er det slik at beboer ikke får gratis møbler, materialer og ting. Det har vært vanlig at beboer selv betaler for møbler og det meste av materialene til oppussingen, designarbeidet og alt annet arbeid er det vi som står for. Beboerne bestemmer seg for hvor mye penger man er interessert i å legge ned i prosjektet, vi ser hva vi klarer å få ut av denne summen og planlegger deretter." ... fra denne kilden: http://www.tv2.no/omtv2/aktuelt/meld-deg-paa-1659206.html Så det er visst ikke gratis. Jeg har alltid trodd TV2 sponset jeg, altså. Hehe.
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #12 Skrevet 22. januar 2013 Var det noen som så programmet den 8 januar da? Jeg er ivrig etter å høre hvordan det gikk.
fresia Skrevet 22. januar 2013 #13 Skrevet 22. januar 2013 dette er fra forrige program: http://www.tv2.no/underholdning/tidforhjem/slik-pusset-tid-for-hjem-opp-huset-paa-landet-3965552.html utrolig fint
Musken Skrevet 22. januar 2013 #14 Skrevet 22. januar 2013 dette er fra forrige program: http://www.tv2.no/un...et-3965552.html utrolig fint Ja, det ble kjempefint!
Fru Duck Skrevet 22. januar 2013 #15 Skrevet 22. januar 2013 dette er fra forrige program: http://www.tv2.no/un...et-3965552.html utrolig fint Veldig fint! Det eneste jeg ikke likte var sofaen.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #16 Skrevet 22. januar 2013 Er veldig positivt overrasket over det som har vært hittil i år! Gleder meg til å følge med på resten av sesongen Anonym poster: 9b9ee105dd0fb390426c7a8984c424ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå