Gå til innhold

Skype, passord, logge inn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp lastet ned Skype hvor jeg også kan ha kontakt med msn-kontaktene mine. Men når jeg trykker på "Skype" så blir jeg logget rett inn, uten å skrive inn passord.

Hvordan forandrer jeg slik at jeg ikke automatisk blir pålogget, men må skrive inn passord?

Anonym poster: 2b339622660299a5774af50b9216c14c

AnonymBruker
Skrevet

Tror det bare er å fjerne krysset i påloggingsvinduet (under passordfeltet) der det står "Sign me in when Skype starts" (eller tilsvarende på norsk hvis du har norsk versjon..).

Anonym poster: d856ca15dc1054644483c591b78a9325

AnonymBruker
Skrevet

Tror det bare er å fjerne krysset i påloggingsvinduet (under passordfeltet) der det står "Sign me in when Skype starts" (eller tilsvarende på norsk hvis du har norsk versjon..).

Anonym poster: d856ca15dc1054644483c591b78a9325

Men jeg blir logget inn før jeg ser snurten av noe passordfelt.

Skrevet

Du kan trykke esc når den holder på å logge deg inn, eller gå inn på account-siden din på skype.com og endre passord.

Endrer du passord får du opp en feilmelding når den prøver å logge deg på med det gamle passordet, og da kan du huke vekk logg inn automatisk.

Trykker du esc når den holder på å logge inn (da med det aktive påloggingsvinduet oppe) vil den stoppe påloggingen og du kan huke vekk logg inn automatisk.

Skrevet

Etter du har blitt automatisk logget på.

Trykk på Skype -> Sign out. Når du skal logge deg på igjen så ikke hukk av for "Sign me in when Skype starts".

Se om det løser problemet ditt.

AnonymBruker
Skrevet

[

AnonymBruker
Skrevet

Skal prøve å skifte passord, Minya.

Har prøvd å logge ut, men når jeg da trykker på Skypeikonet igjen blir jeg pålogget før jeg ser passordfeltet, og det hjelper ikke å trykke esc.

AnonymBruker
Skrevet

Hjalp ikke å skifte passord heller. Ser som sagt ikke snurten av verken passordfelt eller brukernavnfelt. Fra jeg trykker Skypeikonet, til jeg er inne på Skype, vises bare en "svak/sterk sirkel" som tilsier at jeg er iferd med å bli logget på.

Skrevet

Hvis du ikke får opp et vindu med pålogging når du trykker logg av, ville jeg forsøkt å slette skype og innstallere det på nytt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slettet og installerte på nytt.

Det sto at installeringen kan ta noen minutter......og vips så kom jeg rett inn på Skype igjen.

Logget av. Trykket på ikonet igjen, rett inn da også, uten passord....

Skrevet

Øh...hæ? Det skal ikke skje med mindre du har slettet Skype bare ved å trykke delete på program-mappa.

Slett Skype via kontrollpanel->Legg til/fjern programmer, og velg slett alt om den gir deg spørsmål om du vil beholde noe som helst.

Bytt passord igjen og start datamaskinen på nytt FØR du laster ned ny klient, og innstaller på nytt.

Hvis ikke det heller går, skjønner jeg ikke hva du har gjort for å få Skype til å oppføre seg på den måten. :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Øh...hæ? Det skal ikke skje med mindre du har slettet Skype bare ved å trykke delete på program-mappa.

Slett Skype via kontrollpanel->Legg til/fjern programmer, og velg slett alt om den gir deg spørsmål om du vil beholde noe som helst.

Bytt passord igjen og start datamaskinen på nytt FØR du laster ned ny klient, og innstaller på nytt.

Hvis ikke det heller går, skjønner jeg ikke hva du har gjort for å få Skype til å oppføre seg på den måten. :klo:

Jeg slettet fra kontrollpanel.

Men jeg startet ikke dataen på nytt før jeg lastet ned og installerte igjen. Skal prøve igjen i morgen!

AnonymBruker
Skrevet

Nå slettet jeg, startet dataen på nytt, installerte med annen epostadresse og passord. Allikevel blir jeg logget rett på den samme som før... Hmm...

Skrevet

Problemet er at du ikke vil bli automatisk logget på når du starter Skype?

Har du prøvd det jeg sa eller bare ignorerte du det, for jeg har prøvd det ut selv og da må jeg skrive inn passord for å logge på Skype kontoen min.

Skrevet

Dette var svar til deg, -Leon-: Har prøvd å logge ut, men når jeg da trykker på Skypeikonet igjen blir jeg pålogget før jeg ser passordfeltet.

Annonse
Skrevet (endret)

Og du husker å trykke av der det står "Sign me in when Skype starts" ?

Hvis det ikke funker så vet jeg ikke hva problemet er :/

Endret av -Leon-
Skrevet

Når jeg trykket på msnikonet før, kom jeg dit man skriver inn passord og brukernavn.

Det samme gjorde jeg med Skype.

Men så lastet jeg ned Skype på nytt, så msn er i ett med det (siden msn snart legges ned).

Nå har jeg bare Skype. Når jeg nå trykker på ikonet, ser jeg ikke annet enn en sirkel som viser at det jobbes med å logge meg inn, og vips så er jeg logget inn. Jeg ser altså ikke siden man skal komme til for å skrive inn brukernavn og passord.

I dag trykket jeg ikke på ikonet engang. Jeg ble logget inn på Skype så fort dataen var påslått.. :s

Dette er jo synd om noen vil låne min maskin for å bruke sin Skype, det går jo ikke. Og så er det kjipt at alle som bruker min data har tilgang til min Skype (selv om jeg ikke tror noen ville utnytte det).

Nå kontakter jeg Skype, så får vi se.

Skrevet

Når du valgte å bruke MSN kontoen din, alternative du fikk etterpå hva valgte du da.

Tenker på alternativene "Already using Skype?" eller "New to Skype"?

For når jeg lagde meg en Skye konto så brukte jeg ikke min msn konto. Vet ikke om det har noe å si, og om det er grunnen til at du blir automatisk pålogget.

Skrevet

Slik du beskriver det, virker det som om du stenger ned Skype når du sier at du logger av.

Når du logger av Skype fra menylinjen på toppen av skypevinduet, (Skype--->Logg av/Sign out) skal skype logge av kontoen din og gå tilbake til logg på-siden i samme vinduet, men ikke slå av programmet som det virker som du gjør. :klo:

Dumt spørsmål; men er du sikker på at du logger av og ikke avslutter programmet?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...