Marteh Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Vi har snakket om å begynne å prøve å bli gravide. Men jeg syns det er veldig vanskelig å slutte å snuse - har prøvd nikotinfrie snuser men synes de svir sånn i tannkjøttet. Burde jeg klare å slutte helt med snus før jeg planlegger å bli gravid?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 Det vet du svaret på selv Jeg sluttet å snuse når jeg sluttet på p-pillene. Hardt og brutalt, og har aldri tatt en snus igjen. Det klarer du fint når du tenker på hvorfor du faktisk slutter Anonym poster: abf16e0b45a23de646a1b3f3ef8d8add
Gjest Solstråla88 Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 Jeg vet hvordan du har det! For 3 mnder siden snakket vi om og starte prøvingen, men mannen min og jeg ønsket at jeg var røykfri først. Jeg ble røykfri, og er det på 3 mnden nå, og prøvingen er i full gang. Det du bør tenke er at og slutte og snuse gjør du for din egen helse, og være "fri" fra nikotinen. Jeg har bedre kondis, maten smaker mer, mindre syk og jeg har spart masse penger! Lykke til på veien mot og bli snusfri, dette klarer du!! 1
Avalon Skrevet 4. januar 2013 #5 Skrevet 4. januar 2013 (endret) Nå er ikke jeg prøver (enda, men håper på å bli det). Jeg sluttet å snuse ifjor. Hadde store planer å slutte den og den datoen, men var redd for å ikke klare det osv. En dag da boksen begynte å bli tom bestemte jeg med for at "når denne er tom, så er den tom!". Det var litt hardt, men gikk relativt greit det første døgnet. Dag 2 var jeg sur. Dag 3 var jeg helt vanvittig sur og hadde ikke noe lunte igjen. Etter dag 3 gikk det over all forventning! Det er for all del forskjellig fra person til person, men prøv! Du kan klare det! Et lite tips er å kjøpe sukkerfrie drops som du kan stappe i munnen når du føler du virkelig skulle hatt en snus. Det fungerte for meg, distraherte meg fra snuslysten. Endret 4. januar 2013 av Avalon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå