Gå til innhold

Er det vanlig at menn...

Anbefalte innlegg

Gjest Ungoguerfaren
Skrevet

...flørter med ei ny jente og hinter om sex bare kort tid etter bruddet, men er tilbakeholden når det kommer til dating?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...flørter med ei ny jente og hinter om sex bare kort tid etter bruddet, men er tilbakeholden når det kommer til dating?

Det er sikkert like normalt som at jenter gjør det samme.

Kanskje han bare er ute etter utforpliktende sex.

Kanskje det er hans måte å kommer eksen på.

Kanskje sorgreaksjonen kommer senere.

Gjest Sakone
Skrevet

Vanlig vet jeg ikke, men at noen gjør det, både menn og kvinner er jo sikkert, like sikkert som at det er noen menn og kvinner som ikke gjør det også.

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Jeg fikk lyst til å svare "hva faen vet jeg?", men så kom jeg på at jeg er mann, og da liksom skal ha førstehåndsinfo her, så må vel si at dette sikkert er høyst individuellt.

• Liker 1
Gjest LineaAlba
Skrevet

Det er jo vanlig at folk raser fra seg litt etter et brudd. Men det er nok mindre vanlig at de mener noe seriøst med det.

Skrevet

Du gir oss ikke veldig mye å gå på, men flørting/hint om sex pluss tilbakeholdenhet vitner kanskje om at han har blandede følelser når det gjelder bruddet. Vær forsiktig så han ikke bare har sex med deg for etterpå å gå tilbake til eksen (håper jeg forsto deg riktig).

Skrevet

Du gir oss ikke veldig mye å gå på, men flørting/hint om sex pluss tilbakeholdenhet vitner kanskje om at han har blandede følelser når det gjelder bruddet. Vær forsiktig så han ikke bare har sex med deg for etterpå å gå tilbake til eksen (håper jeg forsto deg riktig).

Han "klår" og gir meg flust av komplimenter, både hva gjelder utseende og kropp og personlighet. Dessuten sender han en del flørtende sms, men spør jeg om en kaffe eller liknende, så blir det stilt.. :(

Gjest Snuppeluren
Skrevet

Det kommer helt an på hvordan det tidligere forholdet var, årsaken(e) til bruddet og forholdet til eksen. Jeg er ikke mann, og kan bare svare for meg selv, men jeg tror jeg hvertfall hadde trengt noen måneder før jeg begynte å date på nytt. Flørte er derimot alltid gøy (kommer igjen an på det tidligere forholdet), så fant jeg en gutt jeg likte, hadde jeg nok flørtet så han forstod hvor landet lå, men samtidig drøyet med datingen..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...