AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Fra januar til ca mai i fjor holdt jeg litt på med en gutt. Han hadde hart en godt øye til meg i mange år, uten at jeg visste det, for jeg hadde faktisk et godt øye til han også. Så møttes vi tilfeldig på byen, og holdt kontakten noen måneder. Vi bodde ikke i samme by, så møttes sjelden, men sendte mye meldinger og han ringte ganske ofte. Jeg ville gjerne at det skulle funke, men vi hadde rett og slett ikke kjemi. Jeg måtte spørre om ting hele tiden, og vi mistet kontakten. Nå har han fått kjæreste, og jeg merker at jeg synes det er litt trist. Jeg vet at han ikke er noe for meg, selvom jeg så gjerne skulle ønske det. Er det vanlig å tenke slik? At når han blir opptatt, så tenker jeg på om det kanskje kunne blitt oss? Selvom jeg vet at vi ikke passer sammen Anonym poster: e38adae5f97ee5ceeec96e75238bd690
Gjest Wanderlust Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Ofte vil man gjerne ha det man ikke kan få. 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Ofte vil man gjerne ha det man ikke kan få. Men jeg hadde muligheten, og ville ikke ha han. Han er en fantastisk person, men vi passet ikke sammen. Jeg vet jo at han ikke er noe for meg, likevel blir jeg i tvil nå som han ikke er singel lenger. Anonym poster: 7b60e54eede0c301f0fa08182924aa33
humalla Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 Men jeg hadde muligheten, og ville ikke ha han. Han er en fantastisk person, men vi passet ikke sammen. Jeg vet jo at han ikke er noe for meg, likevel blir jeg i tvil nå som han ikke er singel lenger. Anonym poster: 7b60e54eede0c301f0fa08182924aa33 Ja, men nå vet du at du ikke KAN få han, siden han her ei ny. Det er vell normalt å tenke sånn. Du vil jo gjerne være en han tenker på og savner, kanskje? 2
Aquarelles Skrevet 4. januar 2013 #5 Skrevet 4. januar 2013 Da må du gå videre og finne en ny gutt du liker. Nei, man får ikke alt man liker. Jeg er sikker på det er flere som er interessert i deg - kanskje uten at du vet om det - og da må du vere åpen for se etter andres signaler til deg. Kanskje noen som har prøvd en flørt allerede som du kan gå videre med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå