AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Del Skrevet 3. januar 2013 Enkelt spørsmål. Jeg gjør ikke det, men en jente jeg styrer med sier hun drømmer stadig vekk om meg. Anonym poster: 70048380df186bda44945684a77cddb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cosette Skrevet 3. januar 2013 #2 Del Skrevet 3. januar 2013 Drømmer, altså i søvne? Ja, ihvertfall om det er en sterk forelskelse som gjerne er komplisert eller fulgt av usikkerhet. Men slik er det jo: det som opptar tankene våre mest, både bevisst og mindre bevisst, drømmer vi om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 3. januar 2013 #3 Del Skrevet 3. januar 2013 Ja, skal lite til at jeg drømmer om jentene jeg har følelser for. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #4 Del Skrevet 3. januar 2013 Drømmer, altså i søvne? Ja, ihvertfall om det er en sterk forelskelse som gjerne er komplisert eller fulgt av usikkerhet. Men slik er det jo: det som opptar tankene våre mest, både bevisst og mindre bevisst, drømmer vi om. ts her hehe. Dette beskriver veldig godt hva hun har sagt hun føler for meg. Sterk tilknytning, men også usikkerhet. Anonym poster: 70048380df186bda44945684a77cddb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louise1 Skrevet 3. januar 2013 #5 Del Skrevet 3. januar 2013 En gang drømte jeg om en kar fem dager på rad! Håpløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ungmammaa Skrevet 3. januar 2013 #6 Del Skrevet 3. januar 2013 Jepp, har gjort det mange ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanderlust Skrevet 3. januar 2013 #7 Del Skrevet 3. januar 2013 Njæ... Jeg drømmer ofte om det jeg ligger og tenker på rett før jeg sovner, så det skjer jo av og til. Andre ganger drømmer jeg om helt surrealistiske greier jeg ikke kan fatte hvordan har kommet inn i hodet mitt. Ser aldri helt logikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 3. januar 2013 #8 Del Skrevet 3. januar 2013 Nei. For det første så drømmer jeg om noe veldig kjeldent (og husker enda mindre av det), men kan huske bare 2-3 ganger i hele mitt liv at jeg drømte om noen jeg var interessert i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #9 Del Skrevet 3. januar 2013 Jeg kan ikke huske å ha gjort det noen gang, eventuelt maksimalt to ganger. Jeg har en person nå som jeg ikke får ut av hodet på dagtid (på godt og vondt), men hun har enda ikke vært i en eneste en av mine drømmer om natta. Anonym poster: 2f9ae6baa252ab5437083c7d6627a952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. januar 2013 #10 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Ja det skjer. (Drømmer om andre også, folk som står meg nær som regel.) I natt drømte jeg at bestekompisen ringte og fortalte at han var i Danmark og ikke hadde strøm på sin telefon...logikken forstod jeg ikke, men plutselig befant jeg meg i DK. Drømte også at jeg skulle passe et tre år gammelt barn, og vi hadde en teltleir langt oppe i en bratt ås - far away, ved skogsgrensen, veldig bratt, klippete, måneskinn. Men ungen giddet ikke gå i de hardeste bakkene og ble trett og sutrete og ingen av kunne bære barnet, han hadde noe å bære på og jeg var for sliten og svimmel. Det endte med at han fulgte meg ned med barnet og jeg sa jeg og ungen kunne sove under et tre hvis han hentet bleier og mat og sånn. Men så oppdaget vi at det var en elv like ved, og en bilvei og da kunne jeg ikke risikere å sove - i tilfelle ungen våknet og begynte å vandre. Han foreslo at jeg skulle følge han og ville ikke si hvor, men vi gikk gjennom et skogsholt og jeg bar ungen som hadde sovnet og ble lettet når han hadde funnet frem til et pleiehjem /hospital. Men i skranken fikk vi tilbud om å sove i tre timer, ikke mer. Og det var midt på natten. Det endte med at jeg foreslo at vi kunne sove i bilen. Og hvorfor hadde ingen av oss kommet på det før... Drømmer ofte detaljer, eller mer konkret; husker drømmene detaljert. Noen drømmer husker jeg etter mange år, uten notater. Noen drømmer er skremmende, der og da. Noen er lettere å tyde. Noen er varsler, eller ligner på og ofte skjer det noe alvorlig like etter. Men de er ikke klare nok til å forhindre noe, bare til å plage meg kanskje...eller varsle om at jeg må ta det rolig og ikke f.eks havne på glattisen eller få influensa eller noe... Men dette er selvfølgelig ikke noe som alltid stemmer, heldigvis. For ikke lenge handlet en drøm om at en i nær familie fikk levert masse fine blomsterkvaster på døra hjemme, og dagen etter kom tanken på hvem skal dø liksom, jeg eller vedkommede selv... Morsomt. To dager senere ble vedkommede akutt innlagt på sykehus, alvorlig, men det gikk heldgivis bra. Dette er ikke noe jeg praterveldighøyt om. Enten er folk på grensen til det overskeptiske og kjeder seg, eller de er helt "paranormale" og vil helst fortelle om sine opplevelser og tanker, og kjeder seg når de lytter litt.. Drømmer jeg om kjæresteri, er de ofte umulige å tyde og helt bokstavelig tatt ut av virkeligheten. Det er like greit. Så slipper man analysere alt. Endret 3. januar 2013 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 3. januar 2013 #11 Del Skrevet 3. januar 2013 Ja, skal lite til at jeg drømmer om jentene jeg har følelser for. Samme for meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #12 Del Skrevet 3. januar 2013 Altfor ofte. Anonym poster: 132486df827d00e4347048ad5551cf7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. januar 2013 #13 Del Skrevet 3. januar 2013 Drømmer ofte? Betyr det at når dere ofte har seksuelle drømmer om kjæresten, at dere ofte har for lite sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina Skrevet 3. januar 2013 #14 Del Skrevet 3. januar 2013 Ja nå i den senere tid har jeg drømt veldig mye om ham, men akkurat hva jeg har drømt, det vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #15 Del Skrevet 3. januar 2013 Jeg gjør det med han jeg er forelska i nå, og han drømmer om meg Drømmene (til begge) er nokså merkelige, mine har vært tildels stressende og han har liksom hatt en annen rolle der enn i virkeligheten, samtidig som forholdet føles veldig bra og ukomplisert. Kanskje fordi vi er i startfasen og drømmene sier noe om hva vi betyr for hverandre, ikke vet jeg. Har også hatt noen seksuelle drømmer om ham, men det er ikke de jeg har/husker flest av... Vi er forresten i midten/slutten av 30-årene. Anonym poster: d16b4578da4e28ddb2fcd19657196a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 3. januar 2013 #16 Del Skrevet 3. januar 2013 Ja Før var han alltid slem i drømmene mine. Haha, var så merkelig for det er så langt fra han som man kan komme. Var nok litt usikker da ja. Han dukker opp i drømmene mine nå også, men de er bare merkelige.Han er snill nå da i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 3. januar 2013 #17 Del Skrevet 3. januar 2013 Når jeg er keen på noen så gjør jeg det hele tiden. Noe som har skjedd ofte i det siste er at jeg drømmer om noen jeg ikke har noe spesiellt sansen for, for så å bli storm forelsket et par dager :D Seneste, Keira Kneightly... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 4. januar 2013 #18 Del Skrevet 4. januar 2013 Har drømt mye om mannen min. En gang dumpet han meg og jeg var driftsur på han da jeg våknet. Haha! Han skjønte ingenting. Kan drømme om han uten at det er noe mer enn det. Og jeg kan drømme om at vi har oss...Hehe: da blir det som oftest noe på han når jeg våkner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #19 Del Skrevet 4. januar 2013 Sjelden, og bare rare drømmer, som at han har laget rosiner til middag. Spennende. Men drømmer stadig om dem etter at forholdet tok slutt og/eller forelskelsen ga seg. Gjerne leeenge etter. Og uten at jeg overhodet har tenkt på dem. Også romantiske/sexy greier. Noen ganger har jeg hete drømmer om folk jeg i våken tilstand aldri ville klart å skvise frem en eneste godvibb for om jeg så fikk betalt. F.eks. nå nylig, en norsklærer som jeg verken har sett eller ofret en tanke siden 1987. Uhhhæ? Er dypt takknemlig for at jeg ikke kan kunsten å tyde drømmer. Anonym poster: a3026634bb3cc67dd8b251dcf2781562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #20 Del Skrevet 4. januar 2013 Husker sjeldent hva jeg drømmer og de gangene jeg gjør det har drømmen vært absurd som at jeg var et papirark eller noe. Anonym poster: 4b658ae9a593f959a60eeb3e4f737e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå