Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Hei. Kom nettopp ut av et forhold igjennom 4 år. Har siden dette hatt kontakt med en som jeg tidligere har hatt et godt øye til.. Vi har snakket over nettet og møttes en gang, noe som vi begge sa at vi syns var koselig... Ikveld skulle vi møtes igjen, men fikk melding om at hans mormor var blitt innlagt, og at vi fikk droppe besøket idag. Men vi kunne ta det siden. Ble litt overrasket over måten han ordla seg, og jeg følte meg avvist. Tenker selvfølgelig at det med morfaren bare var noe han fant på....? Men om det er sant, er det jo selvfølgelig forståelig at han ønsker å bruke kvelden på noe annet. Så, hva tror dere? Er jeg blitt avvist og burde trekke meg unna? Ønsker ikke å bli såret igjen! Håper på svar.. H
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Hvorfor tror du ikke at mormor/morfar er innlagt? Hva slags måte ordla han seg på som gjorde at du stusset? Kanskje han syntes den sms var vanskelig å skrive. Har de et nært forhold så er det klart at han tropper opp på sykehuset, og at du må vente. Ingen grunn til å tro at du er blitt dumpet. Svar at du forstår han godt og håper det ikke er noe alvorlig med mormor/morfar og at du gleder deg til å treffe han når han har tid. Skriv også at han gjerne kan ringe deg når han kommer hjem om han vil prate.
Kåre Kålrabi Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 Du skriver mormoren i ene setningen, men morfaren i andre setningen. Hvem ble egentlig innlagt? Uansett, det er umulig for oss å vite noe om dette her. Det kan være en idé å sende en melding / ringe etter noen dager og høre om det går bra med mormoren/morfaren, og om det går bra med han eller noe sånt. Ikke ta så tungt på slike ting, du ender bare opp med å tenke deg selv i senk.
Gjest LineaAlba Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 Ville tatt det for god fisk! Man tuller jo ikke med sånt. Og hvis mormoren er innlagt har han sikkert andre ting å tenke på, så han var kanskje ikke så nøye på hvordan han ordla seg. Har neppe noe med deg å gjøre, tenker jeg!
Gjest Ts Skrevet 3. januar 2013 #5 Skrevet 3. januar 2013 Ts her. Beklager misforståelsen om det var mormor eller morfar, bare litt forstyrret da jeg skrev. Lik meg selv som jeg er, tenker jeg alltid det verste, og at det var en god unnskyldning for å slippe å evt møte meg. Skjønner jo selvfølgelig at om det har skjedd mormoren hans noe, vil han være der! Men syns bare han var så kort og avvisende på meldingen. Skjønner at det er vanskelig for dere å fortelle meg hva som egentlig skjer. Bare ville høre andres tanker..
Gjest LineaAlba Skrevet 3. januar 2013 #6 Skrevet 3. januar 2013 Ts her. Beklager misforståelsen om det var mormor eller morfar, bare litt forstyrret da jeg skrev. Lik meg selv som jeg er, tenker jeg alltid det verste, og at det var en god unnskyldning for å slippe å evt møte meg. Skjønner jo selvfølgelig at om det har skjedd mormoren hans noe, vil han være der! Men syns bare han var så kort og avvisende på meldingen. Skjønner at det er vanskelig for dere å fortelle meg hva som egentlig skjer. Bare ville høre andres tanker.. Han sa jo at dere skulle møtes en annen dag. Akkurat nå er antagelig fokuset hans et annet sted, men hvis du gir han litt tid, så plukker han opp tråden når det har ordnet seg med familiemedlemmet. Tenk hvis det var omvendt. Da hadde du sikkert ikke tenkt så mye på han akkurat nå, selv om du liker han? Det beste du kan gjøre er å slappe av og la han få den tiden han trenger med familien, uten at han skal føle noe press fra deg
Gjest Kim Skrevet 3. januar 2013 #7 Skrevet 3. januar 2013 Man finner ikke på noe slikt for å unngå å treffes. Han var ikke avvisende i meldingen. Bestemoren er jo tross alt en han har hatt hele livet og er redd for å miste, da er man ikke i humør til å være flørtende på sms. Han skrev til og med at han ville ta det igjen. Om du ikke hører noe, så send en mld om 2-3 dager for å høre hvordan det går. Ikke skriv noe om å treffes i første mld.
Gjest Wei Wei Skrevet 3. januar 2013 #8 Skrevet 3. januar 2013 Bare ta det helt med ro. Vent på at han tar kontakt, eller kontakt han selv litt senere.
Gjest Ts Skrevet 3. januar 2013 #9 Skrevet 3. januar 2013 Ts her. Takk for kjempe gode svar. Nå får jeg kanskje sove inatt ialikevel får prøve å gi han litt tid, å tenke at han ikke ville lyve om noe slikt. Har dårlige erfaringerer med gutter som lyver om alt...
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2013 #10 Skrevet 3. januar 2013 Har opplevd liknende en gang... Da det viste seg han faktisk hadde løyet. men fortsatt ville møte meg?? Skjønte ingenting. Og jeg bare lot hele fyren ha det så greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå