Gjest Tristessa Skrevet 2. juni 2002 #1 Del Skrevet 2. juni 2002 Suss og klem til alle mine venner her inne, vil bare si at jeg er skikkelig glad i dere og håper dere får en fin uke nå som kommer! Her er det kjempefint vær, stråler formelig nå! Ville bare ha det sagt! Masse store klemmer,12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2002 #2 Del Skrevet 3. juni 2002 Naaa! Du er vel god, da! Håper du får en fortreffelig uke, for det fortjener du nå! *Klemmer Lily masse, masse* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 3. juni 2002 #3 Del Skrevet 3. juni 2002 Hadde du en fin helg Hope? Håper i allefall det! Ha en fin uke! Gjett om jeg gleder meg til onsdag! *klemmer Hope en masse*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 3. juni 2002 #4 Del Skrevet 3. juni 2002 Lily, snuppelupp!!!!! Håper du også får en kjempe flott uke. Vet at onsdagen kommer til å bli et slags klimaks for deg!!!! Jeg får vel kjempe meg gjennom kvalme og vonde pupper. *Klemmer masse på Lily'en!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 3. juni 2002 #5 Del Skrevet 3. juni 2002 Uffameg Tuvamor, du må ta vare på deg selv! Skal ikke være så lett å sette barn til verden nei... Håper det går over snart da, sånn at du kan ha det litt morsommere i det minste! Masse klemmer,12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå