Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Trenger en HTC One S uten abb. hvor kan jeg få dette billigst? Jeg skal videreføre det til telenor, hvor jeg enda har 6 mnd igjen av binding. kan jeg kjøpe denne telefonen i butikken til netcom som har telefonen uten abb.?

Anonym poster: 400047cd5cc3fbda251ae4526df921a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utgangspunktet ja, bare pass på at den ikke er låst til Netcom. Det er nemlig slik at den allikevel kan være det selv om man ikke har binding på telefonen.

Et produktsøk på prisjakt.no gir meg komplett.no som billigst, der koster telefonen 2595 kr.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Da blir komplett billigere :)

Anonym poster: 63ea556b65f7059c176d88c90e0d0e92

Gjest badeand1
Skrevet

Du kan bruke en mobil uten abbonement uansett hvor du kjøper den. =) Hva mener du med vidreføre?

Skrevet

Du kan bruke en mobil uten abbonement uansett hvor du kjøper den. =) Hva mener du med vidreføre?

Men da må du også låse opp operatørlåsen hvis den er kjøpt hos en annen operatør. Det er ikke alltid det er gratis hvis man ikke kjøper den med binding. Det kommer helt an på operatøren. Og ikke for det, en del telefoner kan være knotete å låse opp, det er nå så, en annen ting er at hvis man får problemer med koden så kan det ta litt tid å ordne opp i. Da er det enkleste å bare kjøpe en telefon som ikke er låst til en operatør hvis man først skal kjøpe uten abonnement.

Gjest badeand1
Skrevet

Men da må du også låse opp operatørlåsen hvis den er kjøpt hos en annen operatør. Det er ikke alltid det er gratis hvis man ikke kjøper den med binding. Det kommer helt an på operatøren. Og ikke for det, en del telefoner kan være knotete å låse opp, det er nå så, en annen ting er at hvis man får problemer med koden så kan det ta litt tid å ordne opp i. Da er det enkleste å bare kjøpe en telefon som ikke er låst til en operatør hvis man først skal kjøpe uten abonnement.

Dette visste jeg ikke.. takk!

AnonymBruker
Skrevet

Dette visste jeg ikke.. takk!

Hmm.. hva vil det si når jeg var innom Netcom sin butikk her på senteret, og det sto at mobilen kostet 3499,- uten abb. Vil det si at jeg kan kunne kjøpe denne? Har som sagt 6 mnd igjen av telenor tia mi :)

Gjest badeand1
Skrevet

Hmm.. hva vil det si når jeg var innom Netcom sin butikk her på senteret, og det sto at mobilen kostet 3499,- uten abb. Vil det si at jeg kan kunne kjøpe denne? Har som sagt 6 mnd igjen av telenor tia mi :)

Du må spørre Yvonne for jeg har ikke peiling. :P Trodde jeg hadde det, men.

Skrevet

Ja, du kan selvsagt kjøpe den, men det kan hende den er operatørlåst. Så du bør spørre om akkurat dette, også om du eventuelt må betale hvis den er operatørlåst.

Grunnen til at jeg advarer mot dette er fordi jeg får spørsmål om akkurat dette nesten hver eneste dag.

Skrevet

http://www.mpx.no/k/...F0-4DAF7B5CCDEE billigst ut på kelkoo søk. Fant den ikke uten abb hos NetCom... Du kan bruke den hvis den ikke har operatørlås.

Da blir komplett billigere :)

Ingen av de har den på lager, ser det ut til. Dataspesialisten ser ut til å ha den, men jeg er helt ukjent med den boutiquen der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...