AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Har de bra service? Så på nettsidene og syns utvalget og prisene så greie ut så da gjenstår det om servicen er god da :-) Anonym poster: c54f3c247f297f404704fa785100514d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Ja, jeg er fornøyd med servicen! Litt lite fleksibelt ift åpningstider og sånt, da. Prøvetimen var den beste jeg har vært på, satt av to timer og var veldig flinke til å finne min stil! Anonym poster: 408bd146237d714f53cf4adb191e9823
Petalouda Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Jeg har kjøpt begge mine kjoler på Abelone, og bortsett fra en ørliten insidens med den ene sydamen da glidelåsen gikk i stykker har jeg vært alldeles superfornøyd. Jeg fikk all prøvetid jeg kunne drømme om, var helt alene der og fikk prøve alt jeg ville. Om jeg skal klage på noe vil jeg si at det er kanskje litt trangt, mørkt og litt dårlig belysning, da butikken ligger i loftetasjen i en privatbolig. Det er skråtak, og bare mulig å stå rett midt på gulvet, og det finnes kun ett speil der, men det er helfigur og du får låne speil til å holde slik at du kan se deg bak. Abelone foretrekker å selge over nettet, og har bedre betingelser for nettkunder enn butikk-kunder. Jeg syns nettsidene er litt treige, og jeg syns igrunn de var litt lite smidige da jeg ba de henge av en kjole for meg i 24 timer sånn at jeg kunne komme tilbake og prøve en gang til med en venninne. Det er IKKE plass til å ha med mer enn max en venninne når du skal prøve. Det er ingen steder å sitte der for venninnen heller, så sånn sett kunne lokasjonen vært vesentlig bedre. Likevel har jeg altså kjøpt begge mine kjoler der, og elsker dem. Endret 3. januar 2013 av Petalouda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå