Tusenfryd Skrevet 12. mars 2004 #1 Skrevet 12. mars 2004 .. eller ikke selskap. Jeg kjøpte før jul en sort "Kina"-inspirert jakke, dvs kimonofasong og med belte, og mønster på. Jeg syntes den var kjempefin og syne sjeg i og for seg fortsatt, men jeg får ikke brukt den! Til sorte bukser som er vide nederst ja, men plutselig følte jeg meg veldig stæsjet, om dere forstår. Sort knelangt skjørt...? Jeg vet ikke. Og nå er det vår og lyse linstoffer - så jeg tar gjerne i mot tips! For den er så fin og jeg vil så gjerne bruke den.
*Shira* Skrevet 12. mars 2004 #2 Skrevet 12. mars 2004 Høres ut som en jakke som ikke alle har :-) . Vet ikke hvordan det er med deg, men jeg kan skifte totalt stil etter humøret. Så ta den på deg en dag du føler for å være stæsjet. Til fest må den være super . Når mars nærmer seg slutten kan du jo legge den vekk og ta den fram til høsten :-)
Gjest Dalwhinnie Skrevet 12. mars 2004 #3 Skrevet 12. mars 2004 Hva med å røffe den opp litt ved å bruke den til dongeribukse og kule høyhælte støvletter? Slike stilkræsj kan være ganske tøffe
Gjest Cuddly Skrevet 12. mars 2004 #4 Skrevet 12. mars 2004 Men en ting man må huske på når man skal pynte seg i jeans; DE MÅ SITTE BRA PÅ!!! Det er så viktig! Nytter ikke å komme i for store 501 (eller 501 i det hele tatt ). Har sett eksempler på dette, og effekten blir totalt fraværende!
Gjest Dalwhinnie Skrevet 12. mars 2004 #5 Skrevet 12. mars 2004 Men en ting man må huske på når man skal pynte seg i jeans; DE MÅ SITTE BRA PÅ!!! selvfølgelig :enig_animasjon:
Tusenfryd Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2004 Mine klær sitter alltid bra på... Joda, jeg ser den. Har egentlig ikke noen tøffestøvletter heller... men jeg fikk gode tips, takk, jenter!
Gjest Cuddly Skrevet 15. mars 2004 #7 Skrevet 15. mars 2004 Må vel ikke være støvletter, buksa er jo over så sko er jo finfint!
Tusenfryd Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2004 Jeg har faktisk et par "kina-inspirerte" selskapssko, med litt broderier, snellehæl og en liten strikk bak - men jeansene mine er ikke selskap altså... men jeg begynner å få noen ideer... Det er så bra vettu - nå har den jakken hengt i skapet i flere måneder og nå først kommer jeg på å spørre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå