Gå til innhold

Lære bort triks

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en liten gresk gatemix, som er ufattelig smart og som lærer veldig raskt. Jeg har lært hun endel triks, men nå har jeg sluppet opp for idèer. Er det noen av dere som har noen morsomme triks? Og eventuelt den beste fremgangsmåten for å lære hunden det?

Nå kan hun:

Sitte

Dekke

Rulle rundt

"Dø" når man peker med fingrene som en pistol og sier "pang"

Hoppe opp med forlabbene mellom bena mine når jeg sier "hvor er pikken?" :fnise:

Gi meg kyss

Hviske (ta snuta til øret mitt når jeg sier "hemmelighet!"

Ta labben på snuta når jeg sier "er du flau?"

Hoppe opp på ryggen min når jeg sier "sirkus"

Ligge på ryggen og be

Sitte bamse (sheriff)

Så, noen forslag? Hun elsker å gjøre triks, og det er utrolig morsomt å se på!

Anonym poster: bbbf3f4233a054da5af9c866773f1fcd

Videoannonse
Annonse
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

lukke og åpne skuffer og skap ( ikke kjøleskap, den har jeg brent meg heftig på!!)

Løfte opp klærne til deg når du henger opp klær

Synge

Krype, forlengs og baklengs

Bukke

lære forskjellige navn på lekene sine

"bli"

hinke

knurre

Det er de jeg kommer på i farta- er masse how to videoer på youtube det er sånn jeg har lært hunden her alt han kan.

AnonymBruker
Skrevet

lukke og åpne skuffer og skap ( ikke kjøleskap, den har jeg brent meg heftig på!!)

Løfte opp klærne til deg når du henger opp klær

Synge

Krype, forlengs og baklengs

Bukke

lære forskjellige navn på lekene sine

"bli"

hinke

knurre

Det er de jeg kommer på i farta- er masse how to videoer på youtube det er sånn jeg har lært hunden her alt han kan.

Takk for gode forslag! "Bli" kan hun faktisk, glemte å skrive det. Hun kan også søke. Har veldig lyst til å lære hun å synge, men tror ikke de jeg bor med blir superglade :fnise: Mamma er nemlig veeeldig redd for at hun skal synge uten å bli bedt om det..

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Takk for gode forslag! "Bli" kan hun faktisk, glemte å skrive det. Hun kan også søke. Har veldig lyst til å lære hun å synge, men tror ikke de jeg bor med blir superglade :fnise: Mamma er nemlig veeeldig redd for at hun skal synge uten å bli bedt om det..

Jeg angret veldig en stund da jeg lærte min det. Så jeg måtte lære ham å slutte og synge i tillegg for han syns jo den synginga var superartig :fnise:

Har helt sluttet å oppfordre ham til å gjøre det, håper han glemmer hele greia :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg angret veldig en stund da jeg lærte min det. Så jeg måtte lære ham å slutte og synge i tillegg for han syns jo den synginga var superartig :fnise:

Har helt sluttet å oppfordre ham til å gjøre det, håper han glemmer hele greia :laugh:

Jeg prøvde å lære bikkja det nå, men hun så på meg som om jeg var hjerneskada da jeg satt og ulte.. Til slutt gikk hun, hahaha. Tror jeg setter det litt på vent. Men jeg fikk hun til å danse samtidig som hun snurret rundt, det er jo utrolig morsomt :fnise:

"Hvor er pikken?" har derimot ikke slått så godt an i familieselskaper da.. :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...