Gå til innhold

Villig til å betale for en VANLIG genser.

87 stemmer

1. 1. Hvor mye er du villig til å betale for en genser?

• 100-150 kr
      3
    • 150 - 200 kr
      13
    • 200 - 250 kr
      9
    • 250 - 300 kr
      13
    • 300 - 350 kr
      8
    • 400 - 500 kr
      41

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonym poster: 69f95222ede1cd8fdee2cc9318f05fc8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

2-300

Koster den mer er den enten ikke vanlig eller ikke verdt prisen.

Anonym poster: d20030dd2276dc6ff5ee662fcc3ac6f8

AnonymBruker
Skrevet

4-500 og litt oppover er jeg villig til å betale for dyrere stoffer, som ull, kasjmir, silke.. For en vanlig bomullstrøye så holder jeg meg på 2-300.

Anonym poster: ae7bb0c472e972c6f05fda682208b9fd

• Liker 1
Skrevet

Nå stemte jeg 400-500, men har glatt betalt 1000-1500 kroner for en helt vanlig genser som er laget av andre materialer enn polyester.

• Liker 5
Skrevet

Mer enn valgene som er gitt, dersom kvaliteten er god.

Skrevet

Kommer heeelt an på hvordan den ser ut! "Vanlig" kan være ganske så mye:p

• Liker 4
Skrevet

Hva mener du med vanlig genser? Har du noen bilder?

• Liker 1
Skrevet

En vanlig genser i merino ull eller kasjmir hadde jeg ikke hatt noe problem med å bruke litt ekstra penger på. Ordentlig stoff og deilig å ha på seg.

Gjest bambam
Skrevet

Nå stemte jeg 400-500, men har glatt betalt 1000-1500 kroner for en helt vanlig genser som er laget av andre materialer enn polyester.

Helt enig. Man tar mye bedre vare på dyre plagg, så det er verdt det i lengden

Gjest Wanderlust
Skrevet

Ikke mer enn 300 for en vanlig, basic genser. Er det noe spesielt ved den er jeg villig til å betale mer, men aldri over 600.

Gjest badeand1
Skrevet

200. Syns det er helt latterlig med en genser til 500.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er like latterlig å kjøpe kun billig, eller så dyrt at man betaler 70% av summen bare fordi det er et merke.

Anonym poster: ae7bb0c472e972c6f05fda682208b9fd

• Liker 2
Skrevet

Gaaa, jeg kjøpte en genser (nåja, hettejakke) til 1400 spenn i går. Den satt litt langt inne, men var 100% merinoull, så...

Skrevet

Hva er en vanlig genser, da? For meg er det en strikket overdel av ull eller alpakka, og det er jeg villig til å betale en god del mer enn 500 for. Jeg er IKKE villig til å betale så usselt som 300 eller mindre, da må den være på salg med et kraftig avslag på ordinær pris. En så billig genser er av uakseptabelt dårlig kvalitet og/eller laget av noen som ikke har tjent på langt nær nok til å leve.

• Liker 6
Gjest alille
Skrevet

Jeg betaler heller mer enn 500 for en genser av god kvalitet, enn 200 for noe skvip fra H&M o.l. som er ubrukelig etter noen måneders bruk.

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg betaler glatt rundt £130 - £150 for mine gensere i merino ull.

Kvalitet koster, og skal man ha tynne, tynne ullplagg som ikke nupper eller på annen måte forringes, som er varme, som er klassiske og varer i år etter år, så koster det.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på genseren, men vanligvis betaler jeg 4-500 kroner. Det har jeg begynt med etter at jeg har irritert vettet av meg i billige gensere fra f.eks. HM. Jeg synes det føles ukomfortabelt, klamt, og veldig feil på de fleste måter. Jeg liker det bare ikke.

Anonym poster: 24678ed03f1317c7bec1517223897cde

Skrevet

Jeg pleide tidligere å handle billig og relativt ofte, men etter diverse H&M-skandaler og generell bevisstgjøring har jeg lagt om helt og handler nå sjeldent og til høyere priser. Bedre kvalitet til meg og bedre arbeidsforhold for de som har laget plagget. Jeg tror ikke jeg bruker så mye mer penger på klær nå totalt sett. Jeg stemte 400-500 kr, men kan nok også bruke mer.

Skrevet

Jeg betaler glatt også mer enn 500 dersom det er bra kvalitet. Når det er sagt, har jeg gått i fella og endt opp med å kjøpe en cardigan til nesten 2000 kroner fra Acne uten at jeg først hadde sjekket hva den bestod av. Den er like syntetisk som alt du får kjøpt på Vero Moda og H&M, og røyter også som besatt...

Men hvor får man tak i gensere av god kvalitet, helst naturmaterialer, til under 500 kroner. Det vil jeg gjerne vite, for da drar jeg sporenstreks dit og shopper.

Cubus har forresten en serie fine, enkle cardiganer i merinoull til 400 kroner på fullpris, og de er ofte på halv pris. Jeg skulle ønske de hadde flere fine farger.

• Liker 2
Skrevet

Hva er en helt vanlig genser? Det er utrolig vanskelig å svare på spørsmålet ditt uten at du utdyper hva det. Det er stoffene som koster penger ofte. Så om du mener en strikka ullgenser er vanlig pris ganske mye. Er det en vanlig bomull/viskose/akryl-genser er kanskje vanlig pris rundt 200-300-400 kroner.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...