Gjest saya Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Jeg reiser på jobb tidlig, og orker ikke stå opp enda tidligere for å spise før jeg drar... Pleier å ta et par skiver, men skal forsøke å kutte ned på karbohydratene, så brød utgår.... Noen som har gode forslag til meg? Er helt blank....
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 - Salat med kylling/svinekjøtt. - Wraps med karbonade/fiskekaker. - Yoghurt med musli - Lomper med forskjellig pålegg på. - Laks i biter med grønnsaker Anonym poster: 49c5c273f9281d89681eff8079dfd60a
Chloe- Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 Salater, wraps (noe karbo naturligvis), kald omelett, ostekjeks (revet ost, smeltes i ovnen), nøtter.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 Frokostburrito med eggerøre og paprika, mais, tomat, salsa, evt. fisk eller bacon eller andre proteiner. Anonym poster: 1244ce6a0b96954f295ad90c7f7fed5f
Supraspinatus Skrevet 3. januar 2013 #5 Skrevet 3. januar 2013 Ost og pålegg, hardkokte egg, rå grønnsaker, en kaffe med fløte/kokosfett i. Et eksempel: 1 hardkokt egg, 10-15 skiver hvitost, 1/2 oppskåret paprika, 1/2 oppskåret agurk, 2dl kaffe med en klunk fløte eller en generøs spiseskje kokosolje (kjører du kaffen med kokosolje i blender smaker det nesten som en kokos-cappuccino).
Gjest Navifairy Skrevet 3. januar 2013 #6 Skrevet 3. januar 2013 - En Skyr-variant du liker, pluss litt oppkuttet frukt og en neve nøtter? - Cottage cheese eller kesam, litt syltetøy/bær/eplebiter og kanel? - Speltlomper m philadelfia smøreost/pålegg/syltetøy - Frokostmuffins laget av egg og ost, med kyllingbiter+paprika
Gjest Funky Punk Skrevet 3. januar 2013 #7 Skrevet 3. januar 2013 Restemat fra middag, supper på termos, wraps med hva enn du liker, omelett etc
Gjest aam1972 Skrevet 3. januar 2013 #8 Skrevet 3. januar 2013 Jeg planlegger å bake mine egne energibarer (havre, frø, nøtter og frukt). Kanskje dette hadde vert noe for en tog- frokost sammen med litt yoghurt?
MilleLille Skrevet 4. januar 2013 #9 Skrevet 4. januar 2013 Nei, IKKE spis egg på et tog med andre mennesker. Det skulle ikke vært lov. 5
Chloe- Skrevet 4. januar 2013 #10 Skrevet 4. januar 2013 Nei, IKKE spis egg på et tog med andre mennesker. Det skulle ikke vært lov. Helt enig at kokt egg burde være forbudt, men kald omelett lukter faktisk nesten ikke. Ikke min hvertfall.
momo Skrevet 4. januar 2013 #11 Skrevet 4. januar 2013 Kokt egg er døden ja. Men omelett er bedre. Karbonader, kjøttboller, oppskjært gulrot, agurk, paprika, skyr, cottage cheese med bær, frø, nøtter.
Gjest Vinglepetra Skrevet 5. januar 2013 #12 Skrevet 5. januar 2013 En yoghurt du liker gjerne med frø slik at det metter. Er også glad i café latte med grove muffins til, det metter veldig. Wraps, baguetter, salat, middagsrester er også godt. Det er litt vanskelig å gi råd når vi ikke vet hva du liker eller om du følger en diett.
Gjest saya Skrevet 6. januar 2013 #13 Skrevet 6. januar 2013 Oi, så mange gode forslag jeg har fått, hurra! Skal virkelig kose meg denne uka, det er så godt å få innspill fra andre! og jeg lover å ikke spise kokt egg på toget, hihi Jeg følger egentlig ingen diett, men tanken er å kutte ned på sukker og karbohydrater. Ikke full lavkarbo, men kutte ned på brød, ris og pasta. Dette har funket veldig bra ofte vektnedgangfør, bare så synd at jeg sluttet å være flink
Kaisamaia Skrevet 6. januar 2013 #14 Skrevet 6. januar 2013 Gresk/tyrkisk yoghurt med musli, f.eks. Vita blåbær +syltetøy/bær/akasiehonning. Fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå