Gjest Flau Skrevet 12. mars 2004 #1 Skrevet 12. mars 2004 Hei Menn har en tendens til å titte på våre pupper, rumpe og lår. I det siste har jeg selv begynt å "ta igjen", dvs når jeg kjeder meg så titter jeg i skrittet til menn. Selvfølgelig bare diskret titting, ikke glaning. Jeg må si at det til tider kan være fascinerende. Hos enkelte er det umulig å se noe som helst, mens hos andre kan det være en helt klar og definert bul. Så nå ser jeg bare frem til sommeren og tynnere bukse-stoff :oops: Andre som gjør dette, eller er det bare jeg som er litt "sprø"...
Gjest Mannen Skrevet 12. mars 2004 #2 Skrevet 12. mars 2004 Du er ikke sprø, og helt sikkert ikke den eneste som gjør dette Bare kikk i vei og kos deg med tankene dine du :-)
Gjest anonym nå Skrevet 12. mars 2004 #3 Skrevet 12. mars 2004 Uff.. Min situasjon er at jeg er ganske velutstyrt og selv i slapp tilstand har jeg som oftest en veldig merkbar bul i buksa. Når jeg sitter på buss/tog/trikk/fly så hender det veldig ofte at jenter stjeler noen blikk i den retningen, noen er mer direkte og sitter og stirrer. Problemet mitt er at når en kvinne ser på skrittet mitt blir jeg tent. Og da slår jeg opp telt. Og det gjør ingenting bedre. Tro meg, du er ikke unormal. Dere er verre enn oss!
Gjest Madam Felle Skrevet 12. mars 2004 #4 Skrevet 12. mars 2004 Du er nok ikke unormal, men jeg gjør det ikke selv. Men har hørt andre som har gjort det, og som gjør det ganske ofte.
Gjest Beatrice 32 Skrevet 12. mars 2004 #5 Skrevet 12. mars 2004 Jeg stirrer på menn overalt når det passer. Og mye av grunnen er nettopp som du som startet tråden sier: "menn stirrer noe grådig" ufordekt og frekt på våre pupper og kropper i offentligheten, så hvorfor ikke stirre tilbake? Da jeg var yngre og tenåring følte jeg meg beglodd av menn og syntes det var ekkelt: da kunne jeg godt forstå hvorfor muslimske jenter dekker seg til. Jeg har bestemt meg for å kjøre samme strategi: stirring for alle penga!
Mr. Brownstone Skrevet 12. mars 2004 #6 Skrevet 12. mars 2004 Bare stirr dere kvinner. Gjør ikke meg noe. Så lenge det fører til at vi menn kan fortsette å stirre med kåte øyne på dere så værsågod. Enjoy!
Mossa Skrevet 12. mars 2004 #7 Skrevet 12. mars 2004 Jeg kikker akkurat hvor jeg vil, på hvem jeg vil!! Og det gjør vel de aller fleste når man ser noe fint å hvile øynene på
Gjest 1111 Skrevet 12. mars 2004 #8 Skrevet 12. mars 2004 Av en eller annen grunn så føler jeg at jeg gjør noe 'ulovlig' når jeg tar meg en kikk der nede, og jeg ser raskt bort igjen. neste gang skal jeg stirre litt lenger
Kevin Skrevet 13. mars 2004 #9 Skrevet 13. mars 2004 Bare kikk i vei... har ingenting i mot å bli tittet på, selvom jeg ikke er av de største... kan være ganske ekshibisjonistisk allikevel...
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2004 #10 Skrevet 13. mars 2004 Er det interessant for dere jenter hva slag undertøy gutter bruker, og hender det at dere titter der for om mulig avsløre om det er truse eller boxer han har?
MarianneE Skrevet 13. mars 2004 #11 Skrevet 13. mars 2004 Er det interessant for dere jenter hva slag undertøy gutter bruker' date=' og hender det at dere titter der for om mulig avsløre om det er truse eller boxer han har?[/quote'] Totalt uintresant for meg hva han måtte ha under. Dessuten er truser skikkelig turn-off for min del......
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2004 #12 Skrevet 13. mars 2004 Jeg trodde virkelig ikke at det var et valg? "Underbukse eller boxer"?? For meg som jente tar jeg TOTALT avstand fra alle menn som bruker underbukser..det er da harry? Nei, det er kun boxere som gjelder!
Gjest jente 21 Skrevet 13. mars 2004 #13 Skrevet 13. mars 2004 Uff.. Min situasjon er at jeg er ganske velutstyrt og selv i slapp tilstand har jeg som oftest en veldig merkbar bul i buksa. Når jeg sitter på buss/tog/trikk/fly så hender det veldig ofte at jenter stjeler noen blikk i den retningen, noen er mer direkte og sitter og stirrer. Problemet mitt er at når en kvinne ser på skrittet mitt blir jeg tent. Og da slår jeg opp telt. Og det gjør ingenting bedre. Tro meg, du er ikke unormal. Dere er verre enn oss! ÅÅÅåååååå... Eg glor på menn sitt skritt heile tida! Det er så deileg... Så sexy med bul der! Berre slapp av du...vi likar det vi ser
Virra Skrevet 14. mars 2004 #14 Skrevet 14. mars 2004 Klart jeg ser!!! :oops: Noen ganger mer åpenlyst enn andre. Såpass får de tåle, tjihi.
Gjest sexysadie Skrevet 18. mars 2004 #15 Skrevet 18. mars 2004 Jeg kikker ikke barei skrævet, jeg glor på hele mannen jeg. :overlegen:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå