Lycke Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Jeg lette etter et sted å få rett kopi stempel i dag. Da gikk jeg innom "Ung info" i Møllergata 1-3. Hvis du er inntil 27 år gammel så får du her Rett kopi helt gratis! Men vet ikke om de tar mange kopier, jeg skulle bare ha én. Uansett helt supert tilbud! 1
Solbærsaft Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Jeg fikk gratis rett kopi på politistasjonen også.Da skulle jeg også ha én kopi.
Lycke Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2013 Så flott at NAV og politistasjonen også gjør dette. Jeg trodde ikke de gjorde det hos politiet lenger. Var dette i Oslo? Kanskje det bare er på landet de gjør det hos politiet? Mener jeg har hørt at de ikke lenger gjør det hos politiet i Oslo... Neste gang jeg trenger rett kopi skal jeg gå til NAV, for jeg blir straks 28, og da er Jeg for gammel til å benytte meg av tilbudet til UngInfo...
hermoine Skrevet 4. januar 2013 #5 Skrevet 4. januar 2013 hvis du har en bekjent i kommunen så får du også rett kopi gratis der:) Mora mi jobber i kommunen og jeg får av henne.
Gjest Wei Wei Skrevet 4. januar 2013 #7 Skrevet 4. januar 2013 Har aldri opplevd å måtte betale for RETT KOPI stempel. Jeg trodde det var gratis alle steder: posten, banken, skolen, politistasjon, universitetet osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå