sebastianen Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Herregud, frokost tv sto på her og der spilte en gruppe som kalte seg black debath. De ser ut som gamle rockere og synger hylningsang til fafo. Er det mulig .... Det må være noe av den værste møkka jeg noensinne har sett.
Karmosin Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Black Debbath er et humoristband. Man kan like humoren eller la være, og man kan like musikken (de er meget dyktige musikere, som de fleste i miljøet rundt Gartnerlosjen) eller la være. Jeg er blodfan. Lurer litt på hvordan du har klart å ikke oppdage dem før nå, de har holdt på i 14-15 år, men alle får jo ikke med seg alt. Endret 3. januar 2013 av Karmosin 2
sebastianen Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2013 Black Debbath er et humoristband. Man kan like humoren eller la være, og man kan like musikken (de er meget dyktige musikere, som de fleste i miljøet rundt Gartnerlosjen) eller la være. Jeg er blodfan. Lurer litt på hvordan du har klart å ikke oppdage dem før nå, de har holdt på i 14-15 år, men alle får jo ikke med seg alt. Okei, da skjønte ikke jeg humoren i den sangen iallefall.... Aner ikke hvorfor jeg aldri har hørt om dem før.
Gjest norah Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 Old news, Sebastien De er forøvrig dødskule, du kan låne noen plater av meg. Du som er så interessert i politikk burde jo høre på den femte statsmakt
Gjest norah Skrevet 3. januar 2013 #6 Skrevet 3. januar 2013 Eller den engelske oversettelsen av den forrige sangen;
sebastianen Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2013 Old news, Sebastien De er forøvrig dødskule, du kan låne noen plater av meg. Du som er så interessert i politikk burde jo høre på den femte statsmakt Haha,den likte jeg iallefall. Men fremdeles ikke den om fafo
Hoppetaujenta Skrevet 3. januar 2013 #8 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Syns at de lager bra og dyster musikk også, i tillegg til artige tekster en ikke finner maken til så lett....og de er noen skikkelige skruer hele gjengen - det gjør det om mulig enda bedre. Endret 3. januar 2013 av Hoppetaujenta
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 3. januar 2013 #9 Skrevet 3. januar 2013 Dritkjipt band, helt enig med deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå