AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Jeg skal rydde vekk jula snart og tenkte å ha fram litt av vårpynten. Hos meg går det mye naturfarger, brunt, hvitt og sort. Samtidig er jeg veldig glad i farger. I fjor var det jo mye pasteller, spesielt rosa og mintgrønn. Kjøpte litt av dette, men er egentlig ikke så stor fan av så duse farger. Håper på litt sterkere farger i butikkene framover. Hvilke trender tror dere på? Og hvilke farger vil dere bytte til når dere rydder bort jula? Leter vel egentlig etter inspirasjon, lei det jeg har. Anonym poster: 228c4c7a350dd9acff1138a1cfb5d77d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Hvis du har hvite / eggehvite vegger og møbler i basisfarger som svart, hvitt, grått, beige, så er det jo kjempeenkelt å gjøre forandringer Du kan jo bruke bare 1 farge til og med. F.eks bytte ut puter og duker med knall turkis, det synes jeg er friskt og fint til våren. Eller du kan bruke en sterk og god lime farge. Lyserosa er også fint, eller lilla. Men har flere venninner som er glad i orange / rød, så det kommer an på smaken din. Det viktigste er at du liker det selv Anonym poster: 6ebc82c64d602025d6d34b82fc5cb807 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Jeg elsker å blande grovt materiale med glam Anonym poster: 5836c27103b5bf66ed90d3f1dadb0f6e
Sunnshine Skrevet 6. januar 2013 #5 Skrevet 6. januar 2013 Eller kanskje detaljer i turkis? Jeg er ikke så opptatt av trender. Synes det er bedre å finne noe som passer akkurat meg, uavhengig av hva som er in
Olive Skrevet 7. januar 2013 #6 Skrevet 7. januar 2013 Har bladd gjennom litt nyhetskataloger for interiørmessene om noen uker og det ser ut som mye blått. Kornblått sammen med hvit osv. Lekkert!
Gjest Aria. Skrevet 8. januar 2013 #8 Skrevet 8. januar 2013 (endret) Åh, ble glad bare jeg så tittelen på denne tråeden.. VÅREN 2013 Her går det i gammelrosa og beige nå etter jul. Er vel ikke helt "inn" men det passer godt inn her. Til våren vil jeg ha litt grønt, gjerne pastellfarger. Edit: og lyserosa og lyse blondegardiner og duker. Men ikke for mye. Endret 8. januar 2013 av Sansi 1
fresia Skrevet 12. januar 2013 #9 Skrevet 12. januar 2013 metalliske farger som gull, bronse, kobber, mintgrønn, oransje, trefarger, grafiske mønstre, etniske dekorgjenstander...
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #10 Skrevet 12. januar 2013 Liker ikke den stilen med gull jeg. Nettopp blitt kvitt alt det mørke her, så kommer gull??? What? Det neste blir vel furu og kobbermessing. Anonym poster: ea47db405d9444fb7179eb8ecfe35ae5
helenaa Skrevet 12. januar 2013 #11 Skrevet 12. januar 2013 Liker ikke den stilen med gull jeg. Nettopp blitt kvitt alt det mørke her, så kommer gull??? What? Det neste blir vel furu og kobbermessing. Anonym poster: ea47db405d9444fb7179eb8ecfe35ae5 Jepp, det er vel akkurat det som kommer. Farger, mørkere ting, tresorter. Gull og andre gyldne greier. Bare å vende seg til det!
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #12 Skrevet 12. januar 2013 Oh my, hvis furu blir in jeg så er det mange stuer som må skrapes for maling. Lykke til. Anonym poster: ea47db405d9444fb7179eb8ecfe35ae5
Gjest Aria. Skrevet 13. januar 2013 #13 Skrevet 13. januar 2013 Uff håper ikke 90 tallet vender tilbake. Husker vi hadde grønn gang, rød stue med trehvit brysting og mye trehvite møbler generelt. Også sånne messing lysestaker i gull. Og alt for mye ting overalt. Sånn var det hjemme hos naboer også, de som hadde det riktig fint hadde GULL belagt kran på badet etc. Jeg likte IKKE å ha det sånn. Ble overlykkelig når tiden kom for lyse beige stuer og hvite karmer og møbler og litt mer minimalistisk vri på ting. Jeg vil heller ha shabby chic og fransk landstil enn vinrød stue igjen og mørkeblått kjøkken og knall gult soverom.
helenaa Skrevet 13. januar 2013 #14 Skrevet 13. januar 2013 Trender som "kommer igjen" blir jo ikke helt identiske med slik det var tidligere. Men hvis du ser på hjemmesidene til f.eks. Jotun vil du se en del farger der som du kanskje trodde du aldri kom til å se igjen... Hvorvidt akkurat DU kommer til å like den stilen som kommer, er jo en annen sak. Kanskje vil dine (evt kommende) barn tenke at du har det helt grusomt sterilt hjemme hos deg, og at det blir en befrielse å ha knallgult soverom i sitt første hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå