Murf Skrevet 12. mars 2004 #1 Del Skrevet 12. mars 2004 Nattevakt i natt... heldigvis med tilgang til nett! skal se det kommer til å være en god del innlegg fra meg i natt :-) Hele siden kommer til å være dekket... I dag/natt er det 3 måneder igjen ! Gratulerer så mye til: 12.06. Junibrud04 kl 14.00 12.06. M kl 14.00 12.06. Amelie kl 15.00 Montro om jeg kommer til å få like lite søvn som i natt den natten? Tenker at det er lenge til bryllupet, men tre måneder går jo fort? Og ingen nerver ennå. om de kommer i det hele tatt.. Vi har vært venner i fem år før vi ble kjærester, og sammen i fire år, så grunnlaget er bra. Hurra! 3 måneder er kort tid! M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 12. mars 2004 #2 Del Skrevet 12. mars 2004 Jepp..definitivt! Selv skal jeg til "pærs" 2 uker før deg! Og denne "ventetiden" siden han fridde til meg i april 2003, har vært ganske lang på en måte...men likevel veldig fort!! Vi får nyte denne før-bryllupstiden..Plutselig er alt over igjen..Sukk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. mars 2004 #3 Del Skrevet 12. mars 2004 Jepp, tre måneder igjen i dag Synes tiden går altfor fort jeg :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå