Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2004 #1 Skrevet 12. mars 2004 vi har vert sammen i litt over to år nå, og jeg liker ikke å feste så mye lengre..når jeg gikk på videregående så festetvi nesten hver helg slik som hun jeg er sammen med gjør nå..men etter russetiden og militæret og to år sammen med verdens mest fantastiske jente føler jeg ikke lengre for å feste like mye lengre..jeg vil heller dra på turer, kino, reise og gjøre ting sammen med henne.heller feste sammen med 8-10 venner en og annen helg enn å dra ut på byen for å bli kjent med masse nye menneskerer.jeg har vel kanskje blitt litt voksen de to årerne etter skolen. er jeg unormal? er det noen som tror hun og vil se det slik med årene? er det noen som kanskje har noen erfaringer? jeg vet at vi er ment for hverande!det er så masse vi kan gjøre sammen som jeg aldri hadde drømt om at hun skulle!hadde ingen tro på at en så perfekt dame skulle komme inn i livet mitt, og lyse opp hverdagen slik hun gjør! det eneste er at hun er glad i å feste, men det kan jeg leve med, bare lurte på om det er flere som føler at iveren for å feste dabber litt av med årene?
Gjest tk Skrevet 12. mars 2004 #3 Skrevet 12. mars 2004 Ikke noe galt med deg. Jeg var selv i en lignende situasjon en gang. Kjæresten og jeg var i et miljø med stor grad av utagerende festing (et studentmiljø, ikke alkismiljø ). Selv ble jeg lei etterhvert, men hun fortsatte. For meg ble det slitsomt at hun skulle drikke på seg en annen lite behagelig personlighet og ikke gi seg før hun stupte nesten hver eneste helg, og opptil begge dager. Hele forholdet endte med at hun dumpet meg da hun mente vi ikke hadde felles interesser. Kanskje like greit for min del. Men dette betyr så klart ikke at det vil bli slutt med dere
Tusenfryd Skrevet 12. mars 2004 #4 Skrevet 12. mars 2004 Du er helt normal, du har blitt mer voksen og ser verdier i andre ting. Det vil nok hun også gjøre.
Gjest 1111 Skrevet 12. mars 2004 #5 Skrevet 12. mars 2004 Du er helt normal, deg er det ingenting galt med. sannsynligvis vil hun også oppdage dette etter en tid, at det finnes andre ting enn festing som betyr mye mer.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2004 #6 Skrevet 12. mars 2004 det er bra at men kan spørre andre hvis det er ting man lurer på! takk for at dere delter deres meninger med meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå