Gjest Paff Skrevet 11. mars 2004 #1 Skrevet 11. mars 2004 Dette må da være noe for en slapp Puff, eller hva? Noen anbefalinger? Har ikke trent noe skikkelig på mange år.
VesleBråka Skrevet 11. mars 2004 #2 Skrevet 11. mars 2004 Kjedelig å sitte å pese på en sykkel.. hva med et løpebånd istedet? Så slipper du å få vondt i rompa?
minniepus Skrevet 12. mars 2004 #3 Skrevet 12. mars 2004 Det er veldig greit med sykkel foran TVn. Får ikke så dårlig samvittighet for å se på TV da...
PREDATOR Skrevet 12. mars 2004 #4 Skrevet 12. mars 2004 Veslebråka skrev: -------------------------------------------------------------------------------- Kjedelig å sitte å pese på en sykkel.. hva med et løpebånd istedet? Så slipper du å få vondt i rompa? Vondt i rompa får du bare i begynnelsen, så går det over(blir herda)
Tusenfryd Skrevet 12. mars 2004 #5 Skrevet 12. mars 2004 Heller litt vondt i rompa en periode enn en diger løpemaskin i stua. Så stor stue her jeg virkelig ikke. Jeg satser også på trimsykkel, må bare få litt kronasjer først.
minniepus Skrevet 12. mars 2004 #6 Skrevet 12. mars 2004 Men det er virkelig vondt i rumpa, i alle fall var vår det i begynnelsen. Setet er helt grusomt :evil: , men nå har jeg funnet et par måter det går an å sitte på det. Også har jo kondisen blitt bedre.
April Skrevet 12. mars 2004 #7 Skrevet 12. mars 2004 Jeg har trimsykkelen min i stua, men jeg er ikke så flink til å bruke den :oops: Men veldig greit å se på tv samtidig, når man bare greier å bruke den
Gjest 1111 Skrevet 12. mars 2004 #8 Skrevet 12. mars 2004 Hjemme har jeg treningssykkelen foran tv'en, fungerer så mye greiere! har bestemt meg for at hvis det er et spesielt tv-program jeg vil se, så kan jeg liksågodt sitte på sykkelen og se enn å sitte i sofaen å se. tiden går mye fortere slik
Ronja Skrevet 12. mars 2004 #9 Skrevet 12. mars 2004 Trimsykkel foran tv=genialt! Har selv og bruker den mye. Orker å holde på lenger når jeg har noe å "drive med" (dvs se på tv) samtidig! Det blir mye morsommere da.. Og vondt i rompa, jada... men det er ikke nødvendig å sykle hver dag i begynnelsen. Du venner deg til det!
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2004 #10 Skrevet 12. mars 2004 Når en av samboerne mine kjøpte seg romaskin for å ha i stua var jeg en smule skeptisk (vi er 3 stk som bor i en ikke veldig stor leilighet), men det viste seg å være et supert kjøp! Nå er den i bruk halve døgnet, nesten et halvt år siden den ble kjøpt:) Den tar mye plass, men treningen går som en lek med SATC eller Friends på tv:)
Gjest Nicoline Skrevet 12. mars 2004 #11 Skrevet 12. mars 2004 Har dere trimsyklene stående i stuen hele tiden eller tar dere de inn og ut etterhvert ? Jeg har stor stue men kunne aldri tenkt meg å la en sykkel ruve der inne - synes til og med at TV`en er stygg, jeg ...
nessi Skrevet 12. mars 2004 #12 Skrevet 12. mars 2004 Har dere trimsyklene stående i stuen hele tiden eller tar dere de inn og ut etterhvert ? Jeg har stor stue men kunne aldri tenkt meg å la en sykkel ruve der inne - synes til og med at TV`en er stygg' date=' jeg ...[/quote'] Den blir stort sett stående, men jeg fjerner den når vi skal ha besøk og jeg vil ha det litt ekstra koselig.
Gjest Starya Skrevet 12. mars 2004 #13 Skrevet 12. mars 2004 Har ikke sykkel selv, men har prøvd fatter sin. Det jeg ikke kan fatte er hvorfor de ikke kan lage slike sykler med mer behagelige seter?? Hadde jeg hatt plass skulle jeg gjerne hatt en slik sykkel. Har noe trøbbel med en vond fot, så det blir lite spasering. Sykling går imidlertid greit.
Malou Skrevet 12. mars 2004 #14 Skrevet 12. mars 2004 Har dere trimsyklene stående i stuen hele tiden eller tar dere de inn og ut etterhvert ? Jeg har stor stue men kunne aldri tenkt meg å la en sykkel ruve der inne - synes til og med at TV`en er stygg' date=' jeg ...[/quote'] Jeg bærer sykkelen ut og inn av stua av samme grunn... Jennifer
NIKI Skrevet 12. mars 2004 #15 Skrevet 12. mars 2004 Dette må da være noe for en slapp Puff, eller hva? Noen anbefalinger? Har ikke trent noe skikkelig på mange år. Et tips er å finne seg en serie som går hver dag, og sykle til den Hvis du ikke har trent på en stund bør du kanskje ikke gå på så fullt, men trapp gradvis oppover. Halvtime hver dag f.eks. Husk å tøye godt ut etterpå da, og så kan du jo evt. ta noen styrkeøvelser etterpå for å få trent ennå litt flere områder. Lykke til :-)
Gjest Myumi Skrevet 12. mars 2004 #16 Skrevet 12. mars 2004 En venninne av meg har sykkel foran tv'en, sykkelen plager meg ikke og hun holder seg i god form på den måten men stuen hennes stinker sur svette- det er ikke noe hyggelig å besøke henne.
Naken Skrevet 12. mars 2004 #17 Skrevet 12. mars 2004 Synes trimsykkel i stua er genialt. Spesielt greit hvis man ikke har mulighet til å komme seg ut å trene, på kveldene. Sykkelen kan man jo bruke, etter at barna er i seng. Har dere trimsyklene stående i stuen hele tiden eller tar dere de inn og ut etterhvert ? Jeg har stor stue men kunne aldri tenkt meg å la en sykkel ruve der inne - synes til og med at TV`en er stygg' date=' jeg ...[/quote'] Jeg har den stående hele tiden, men så er den ganske fin da, i stållook. Det er jo stor forskjell på utseende på syklene! Dessuten står den veldig skjult og fint, bland planter, bak en halvvegg. Det er faktisk ingen som legger merke til den, før jeg ev. viser den. Det er faktisk et ganske stort og godt sete på sykkelen min, (DBS), men det går jo ann å ha et sammenbrettet treningsteppe, å sitte på, da blir det i alle fall mykt. Det lukter ikke hos meg. Man kan jo lufte, og vaske svette av sykkelen.
Rio Skrevet 12. mars 2004 #18 Skrevet 12. mars 2004 pass på at du sitter i riktig høyde. jeg har senka setet så jeg får ikke så vondt lenger, nå kjenner jeg bare rompemusklene får kjørt seg, og det er en deilig følelse jeg har mini-step foran tv'n jeg. sykkel og romaskin på et anna rom. det er hardt å holde på med de tinga her uten noen form for stimulans fra tv eller musikk for oss utålmodige personer
Gjest Tristessa Skrevet 13. mars 2004 #19 Skrevet 13. mars 2004 Vurderer å anskaffe en selv. Absolutt noe for TdF-ukene!
Imax Skrevet 14. mars 2004 #20 Skrevet 14. mars 2004 Vurerer trimsykkel, men også romaskin. Romaskinen jeg har sett på kan legges sammen og stues bort, og dessuten får man også trent armer og rygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå