Gå til innhold

Celine Boston eller mulberry bayswater?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sparer til en veske, og det har liksom alltid vært bayswater. I det siste har jeg blitt heeelt forelsket i Celine Boston.....den er dyrere da...og så får man den ikke over skulderen slik man gjør me bayswater.

Så, viss du var så sprø at du skulle bruke en del penger på en veske, hvilken hadde du valgt av de to, og hvorfor? :)

Anonym poster: b39df11334a7f0d291d2ba39c30f29ad

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville definitivt valgt en mulberry bayswater! De er tidløse og etter min mening mye finere. Jeg er ganske sikker på at om noen måneder eller etpar år så er celine boston veskene helt ute av markede, og du kommer mest sansynelig ikke til å ville bruke den lengre. Samtidig så ser mulberry veskene mye mer sofistikerte ut, og de passer med alt.

Skrevet

Bayswater, utvilsomt.

AnonymBruker
Skrevet

Bayswater, utvilsomt.

Jeg ville og valgt Bayswater. Har drømmevesken selv, og jeg blir glad hver gang jeg ser på den :) hehe. Utrolig fin !

Anonym poster: b211c01557c7935fc82ce1c2f4143be2

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville og valgt Bayswater. Har drømmevesken selv, og jeg blir glad hver gang jeg ser på den :) hehe. Utrolig fin !

Anonym poster: b211c01557c7935fc82ce1c2f4143be2

Og den er så tidløs og fin i linjene - passer til alt! Selv har jeg en Oversized Alexa i Light Oak og en annen Mulberry-veske (skoleveske; men ikke den som alle fjortisene har), og de kan brukes til alle anledninger. Alexaen er litt mer laidback, men den er fortsatt veldig pen og anvendelig, og passer like godt til pene kjoler som til jeans og genser :laugh:

..Bayswater blir dessverre litt i minste laget for meg, som har en greie for store vesker (så kan jeg alltid ha med en bok, et skjerf, en vannflaske osvosv..) men en eller annen gang skal jeg sikkert ha en likevel :fnise:

Skrevet

Hadde valgt Bayswater, som de andre skriver er den tidløs. Er kjempefornøyd med min:)

Skrevet

Jeg ville gått for Celine! Nydelig veske som ikke fullt så mange har.

• Liker 2
Gjest Trappetroll
Skrevet

Celine Boston. Den er så fin!

AnonymBruker
Skrevet

Celine.

Elsker min, og slipper å se hver eneste fjortiss på gaten med den.

Anonym poster: 62dd7ffa1f71d6a7d21106b4875e0eae

Skrevet

Céline Boston for sure! Hvilken fargekombo tenker du?

Skrevet

Bayswater! Selv tenker jeg å kjøpe meg en Chanel 2.55, til sommeren:)

Anonym poster: 264d1ed324c089253e6e1e69aac64fed

Skrevet

åh, har akkurat samme dilemma :-) Fin tråd.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Om du vil skille deg ut, velg Boston. Om du vil ha en trygg klassiker, velg Bayswater. Men følg alltid magefølelsen når du kjøper en så dyr veske :)

Skrevet

Celine Boston.

Synes Bayswater er fin, men litt... Kjedelig.

Skrevet

Det som er "skummelt" med Bayswater er at det er flere kopier der ute av denne også, så er ikke like kjekt. Føles litt mer eksklusivt med en Celine Boston da :-).

Skrevet

Hva er prisen på de to veskene?

Anonym poster: 855c17cf87b195035a3342adee453cad

Skrevet

Jeg synes Celine Boston var litt mer spennende ettersom man ser Mulberry Bayswater overalt, spesielt bilige kopier. Celine Boston har dessuten litt mer praktisk utforming på den måten at man slipper å åpne en flapp for å få tilgang til innholdet. Det at hanken ikke går over skulderen er derimot kjipt, for meg hadde nok det muligens vært en dealbreaker ettersom jeg er veldig glad i å bære vesker over skulderen, spesielt om de er tunge.

Men prisen har også en del å si da, spør du meg. Hva koster en Celine Boston? Rundt 20 000 kr? I mine øyne er det helt absurd dyrt! Jeg brukte 2 000 kr på min store hverdags-skinnveske og synes at det var mer enn dyrt nok. Men det kommer vel an på prioriteringer og økonomien.

Så, hvis du er rik og ikke avhengig av å slenge vesker over skulderen, gå for Celine Boston. Har derimot økonomien noe å si og du blir gal av å måtte bære vesker i albuekroken eller hånden, gå for Mulberry Bayswater.

Eller drit i begge veskene og kjøp en billigere skinnveske, f.eks. fra Tiger of Sweden.

Skrevet

Definitivt Celine! Har en Boston mini lugagge selv, og er kjempeglad i den. Fin, praktisk og ikke en veske annen hver på gata har, selv om den har vært i motebildet endel år nå. Synes Bayswater er fin, men kjedelig. En av de få veskene jeg har solgt, da jeg aldri brukte den.

Om du får tak i en Celine hadde jeg definitivt valgt det. Og de koster ikke rundt 20.000,- Jeg betalte 12.500 for ett år siden (i Norge), tviler på at de har gått opp så mye side da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...