Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min eks kjæreste var sammen i 2 år. Han var helt utrolig. Egentlig alt en jente drømmer om, både utseende og personlighet. Vi kranglet omtrent aldri, og hadde det ganske bra sammen. Vi var med hverandre nesten hver eneste dag, og på den tiden synes jeg at han var nesten for snill (?) , jeg var ung og trengte mer spenning. Han ville helst være hjemme med meg og min familie ( bodde hjemme da ) hele tiden, men jeg ville utforske verden litt. Vi visste godt hvem hverandre var før vi ble kjent, og alltid hatt et godt øye til hverandre. Jeg gjorde det slutt, og han ble knust. Kom med roser på døren og prøvde å ordne opp, men dum som jeg var så avviste jeg. Vi kom liksom aldri over hverandre. Han ville at vi skulle kutte ut all kontakt, og det gjorde vi. Men vi var på felles fest for to år siden, og da var det akkurat som vi falt for hverandre igjen. Jeg fikk sommerfugler i magen, men hadde med kjæresten min med, så prøvde å overse eksen. Jeg gikk ut å tok meg en røyk, og der sto han. Han fortalte at han falt pladask for meg igjen, og har savnet meg hele tiden. ( hadde gått over et år uten kontakt ). Vi snakket lenge, og han skjønte at jeg følte det samme, men jeg valgte å gå fra festen med kjæresten med tanken at man kommer alltid til å savne eksen litt.

Jeg er fortsatt sammen med kjæresten, vi er samboer og har en datter sammen. Men jeg tar meg selv ofte i å tenke på eksen, savne han, savne tryggheten og det gode forholdet. Kommer liksom aldri skikkelig over han. Nå på nyttårsaften så sendte jeg godt nyttår melding til omtrent alle på Tlf listen, inkludert han( vi har ikke snakket sammen på nesten to år). Han ringte med engang han fikk mld og spurte hvem jeg var, jeg sa hvem jeg var og da svarte han at han kjente igjen Nr mitt, for det hadde jo han sett et par ganger. Han spurte hvordan det gikk med meg osv. Etter samtalen skalv jeg, var så nervøs. Og har drømt om han siden. Huff, er ikke noe kjekt :-P er det sånn at man av og til aldri kommer over eksen og må bare leve med det ? Har du det slik??

Anonym poster: 9223ff00dfd96cbd575979d6dbc5d0f7

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Hvorfor slå du opp i utgangspunktet?

Hjernen er fascinerende teit til tider. I selve forholdet kan den velge å fokusere på kun det negative. Når forholdet er over, velger den plutselig å fokusere på alt det positive.

• Liker 7
Skrevet

Jeg var ung og dum. Jeg ville utforske litt mer, venninner inviterte meg på fest men typen ville bare være hjemme osv. Nå er jo jeg rolig, har ikke smakt alkohol siden før jeg ble gravid, og nyter å være mamma.

Skrevet

Hvordan er ditt nåværende forhold da?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ærlig talt aldri savnet en ex. Ikke engang i single, ensomme kjipe perioder. Der er tross alt en grunn til at det ble slutt, og heldigvis har det vært ganske enkelt for meg der...

Anonym poster: f87b89d3a986c7e45be4a3b813636788

• Liker 3
Skrevet

Vi sliter litt. Han jobber mye, bruker liten tid på meg og vår datter. Er selvsagt sliten etter jobb, men ligger bare på sofaen. Vi har ingen fysisk kontakt lengre .

Skrevet

Han er den eneste exen jeg noen gang har savnet. Er nok pga han aldri har sviktet meg osv.

AnonymBruker
Skrevet

Savner min x,hver time,hvert minutt,hvert sekund,døgnet rundt. :grine: :grine: :grine:

Anonym poster: 9689e492a559a763c5a3d1a0ae995ad3

Skrevet

sant det, men av og til er det litt vanskelig å gi slipp på den...

• Liker 1
Skrevet

Ja, det kan være vanskelig å gi slipp, men for ens egen skyld må man gjøre nettopp det. Hvorfor pine seg selv gjennom å holde kontakt med eksen og nære opp under savnet? Det er som andre påpeker en grunn til at det ble slutt, og en bør heller velge på å fokusere på fremtiden. I kjærlighetslivet skal man aldri seg tilbake, kun fremover :)

I tillegg er det heller ikke så veldig respektfullt ovenfor eksisterende partnere å holde kontakt med ekser i den hensikt å opprettholde en fantasi om noe som var for lenge siden.

Skrevet

Vi har jo ikke hatt kontakt på år og dager, men tenkte å være hyggelig å sende godt nyttår melding, vi har jo aldri vært uvenner. Men jeg ble jo helt paff når han ringte opp igjen, og jeg fikk høre stemmen hans..

Skrevet

Jeg har hatt flere kjærester, men med eksen var det helt spesielt. Og har alltid savnet han, tenkt litt på han i ny og ne, men etter tlf samtalen så ble jeg bare så paff.. Jeg var hjemme hos mamma med min datter, for i det nabolaget er det mye roligere så tenkte at hun fikk sove litt bedre der, i mens typen var på fest med familie og venner.

Jeg ble helt skjelven, og visste ikke hva jeg skulle si..

Skrevet

Vi har jo ikke hatt kontakt på år og dager, men tenkte å være hyggelig å sende godt nyttår melding, vi har jo aldri vært uvenner. Men jeg ble jo helt paff når han ringte opp igjen, og jeg fikk høre stemmen hans..

Da ville jeg vel ha unnlatt å ha noe mer kontakt. Du vet jo at han fortsatt gjør deg paff, menneskelig det, men det er jo ingen vits i å fyre opp under noe som ikke kan gjenoppstå. Med mindre du vurderer å gjøre det slutt med nåværende partner først.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ung og dum. Jeg ville utforske litt mer, venninner inviterte meg på fest men typen ville bare være hjemme osv. Nå er jo jeg rolig, har ikke smakt alkohol siden før jeg ble gravid, og nyter å være mamma.

Du hadde nok fort satt med at du kastet bort hele ungdomstiden om du bare hadde blitt hjemme.

Men ting ordner seg til slutt, gjør det alltid.

Anonym poster: 8a2e3f50634081da5b7b80679fef55dc

AnonymBruker
Skrevet

Du hadde nok fort satt med at du kastet bort hele ungdomstiden om du bare hadde blitt hjemme.

Edit: det er faktisk min erfaring, som faktisk valgte omvendt av det du gjorde.

Skrevet

Ja, vi har jo ikke hatt kontakt på langt over et år, og er nok en grunn for det. Jeg vet han ikke vil ha kontakt med meg, pga savn. Prøver å glemme det, men klarer det ikke helt.

Meg og min samboer har det litt dårlig nå, og kanskje derfor jeg ble ekstra paff og fikk den følelsen i meg..

Skrevet

Jeg var aldri mye ute å festet, men jeg fikk prøvd og det var ikke min ting. Var en del ute med veninner, men drakk ikke mye alkohol. Min far er alkoholiker så har litt anstrengt forhold til det.

Men er litt tungt å se tilbake, hvor heldig jeg faktisk var.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner eksen min...jrg trodde jeg hadde kommet over ham, men her ligger jeg i sengen og gråter fordi jeg savner ham og har følelser for ham som er sterke ennå. 1 år har gått og jeg gråter ennå..Jeg er et svakt menneske..

Anonym poster: 52c6d8153d831f111451a67e917a9b6f

Skrevet

Du er jo ikke et svakt menneske for at du savner eksen. Er jo helt normalt det.:) men er overhode ikke noe kjekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...