Gå til innhold

Trenger tips for å unngå grevinneheng og puppekrymp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 40 år og skal i gang med trening igjen etter tre måneder med ingenting. Før det drev jeg med en blanding av pilates/yoga og en tyve minutters tid på en liten stepper jeg har, sånn som går sidelengs hvis dere skjønner. Jeg jogget også litt i sommer, men fulgte det aldri opp.

Nå vil jeg etablere skikkelige rutiner, gå ned litt i vekt og få vekk grevinnehenget samtidig som jeg vil beholde puppene. Det er ikke aktuelt med treningsstudio eller fitnessenter. Jeg har dessverre ikke råd til noe annet utstyr nå, men jeg har noen relativt lette manualer på ca 0.5 kg som jeg bruker når jeg stepper i vei. Sambo har et par manualer som er mellom ca 3 og 5 kg hver.

Jeg tar veldig gjerne imot tips for hva jeg kan gjøre. Hadde vært topp med linker til illustrasjoner eller videor.

Anonym poster: 081691c3307ca3224e83fce9954a069d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk. Ante ikke at det var noe som het dips. Artikkelen tipser jo om svømming også, så kanskje jeg skal få tatt en svømmetur i ny og ne.

Må jeg trene puppene større også eller holder det med dipsene? Googlet og fant at man kan gjøre armhevninger og flyes men jeg er ikke altfor keen på dette armarbeidet merker jeg.

Gjest hedgepig
Skrevet (endret)

Armhevinger er vel topp for brystmuskulaturen. Finn en variant som du liker.

Lettere øvelser er bedre enn ingen øvelser. Dips funker også;)

Endret av hedgepig
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for hjelpen. Her skal jeg bli ny og fresh hot babe i løpet av vinteren :danse:

Gjest *Maja*
Skrevet

Husk at det ikke går an å punkt forbrenne fett. Puppene består av fett, så om du går ned i vekt å er det ingen garanti for at de ikke krymper. Styrken kan hjelpe mot hengepupper, men ikke størrelsen om fettprosenten går ned. Men det er selvsagt individuelt hvor fettet blir tatt fra; noen mister pupper andre ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...