Gå til innhold

Hvor lenge sitter minicolor i behandlet hår ? ( trenger svar fort )

Gjest ML1992

Anbefalte innlegg

Gjest ML1992

I sommer stripet jeg meg lys, som er nermere den naturlige hårfargen min, jeg er egentlig askblond. Men nå for 2 mnd siden så farget jeg meg mørkbrun med minicolor på frysøren. Nå har fargen falmet ganske mye. Men hvor lenge sitter en minicolor ? får jeg tilbake den hårfargen jeg hadde før jeg tok minicolor ?

Har vært mørk siden jeg var 16 men føler meg mer naturlig med lyst hår. Så hver gang jeg farger meg mørk så er jeg fornøyd akkurat der å da. Men så går ukene, fargen falmer, ettervekst kommer å jeg må farge brynene hele tiden. Men hvis jeg er lys så slipper jeg å tenke så mye på ettervekst og farging av bryn siden jeg er askblond fra før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minicolor sitter. Godt. Sannsynligvis forsvinner den ikke i det hele tatt av seg selv, og håret ditt må bare få vokse ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose

Det er jo alt etter... Jeg farget litt av håret mitt rødt med minicolor hos frisøren, og fargen falmer sakte men sikkert bort. Likevel forsvinner den ikke helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ML1992

Det er jo alt etter... Jeg farget litt av håret mitt rødt med minicolor hos frisøren, og fargen falmer sakte men sikkert bort. Likevel forsvinner den ikke helt...

Hvor mye tror du den falmer ? farget det for 2 mnd siden å ser allerede stripene mine litt igjennom. Men jeg tenkte å bare la det falme å bruke sånn sjampo sånn hjelper fargen å slippe litt. Men jeg tenkte at hvis jeg bare lar det falme til sommeren får da er sikkert mye falmet vekk, for så å farge håret i farge som er mest lik min naturlige hårfarge som er askblond\mørkeblond. Tror du det går ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose

Hvor mye tror du den falmer ? farget det for 2 mnd siden å ser allerede stripene mine litt igjennom. Men jeg tenkte å bare la det falme å bruke sånn sjampo sånn hjelper fargen å slippe litt. Men jeg tenkte at hvis jeg bare lar det falme til sommeren får da er sikkert mye falmet vekk, for så å farge håret i farge som er mest lik min naturlige hårfarge som er askblond\mørkeblond. Tror du det går ?

Jeg ville heller ha avfarget håret hos frisøren og farget til den naturlige hårfargen nå. Jeg har blandede erfaringer med minicolor, men jeg har alltid farget håret rødt med minicolor og ikke en naturlig hårfarge - og rødt slipper ALDRI ordentlig. Hvor fort naturlige hårfarger slipper er jeg litt usikker på, men du kan få fikset opp dette ganske billig og fort hos frisøren om du ikke liker den falmede minicolor fargen. :) Det du har planer om går helt sikkert, men hvorfor ikke bare avfarge og farge tilbake til din naturlige farge? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ML1992

Jeg ville heller ha avfarget håret hos frisøren og farget til den naturlige hårfargen nå. Jeg har blandede erfaringer med minicolor, men jeg har alltid farget håret rødt med minicolor og ikke en naturlig hårfarge - og rødt slipper ALDRI ordentlig. Hvor fort naturlige hårfarger slipper er jeg litt usikker på, men du kan få fikset opp dette ganske billig og fort hos frisøren om du ikke liker den falmede minicolor fargen. :) Det du har planer om går helt sikkert, men hvorfor ikke bare avfarge og farge tilbake til din naturlige farge? :)

Tenkte hvis jeg venter 2 -3 mnd så famler sikkert fargen ganske mye, da slipper jeg avfarging som er så sterkt. Så kan jeg bare farge det tilbake til den naturlige fargen uten avfargning :-)

Men når jeg har fått den naturlige fargen min tilbake, har du noen forsalg til hva jeg kan gjøre med askblond hår ? er ganske skjedelig farge. Tenkte å stripe meg blond, men er ikke 100% sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...