Pasjonsblomst Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 (endret) Babyen vår er 8 mnd, og nå skal både pappaen og jeg jobbe fullt et par uker, mens babyen er hos bestemor på dagtid). Lurer litt på hvordan dette skal gå, særlig med tanke på å vekke babyen om morgenen. Rutinene er helt på tur nå, og fra i morgen av skal jeg starte med å vekke henne til samme tid, siden det blir realtiteten fra neste uke av. Men gruer meg, det er liksom feil å vekke en sovende baby. Noen som har noen tips eller støttende råd? Tenker meg jo at hun vil sovne raskere på dagen da, og at det kanskje blir lettere å legge henne i 18-18.30 tida om kvelden. Vet ikke helt når jeg skal vekke babyen da, kanskje 06.30? Nå om dagen har hun en lang lur formiddag, og en mindre lur i 15 tida. Sover 12-13 timer om natta (med flere nattamminger - som skal fases ut snart) Endret 2. januar 2013 av Pasjonsblomst
Stinelin Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Er bare innom og er nysgjerrig, har ingen gode råd. Men håper noen har tips, snapper gjerne opp det meste ang. rutiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå