AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Jeg har lyst å begynne på psmf og har hørt at denne dietten gir fantastiske resultater. Kan noen dele erfaringer og resultater? Anonym poster: 98be1bf22e0a29163a9ee339a3898060
JustLittleMe Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Er ikke det den ekstreme ekstrem dietten?? har lyst til det jeg og , men samboeren min ble ikke så happy for å høre det
Yme Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Det er den "snille" ekstremdietten. Jeg har prøvd den, og den fungerte bra, men om du ikke følger den til punkt og prikke, er den helt bortkasta. Du må regne ut kalorier, og sette opp et strengt kosthold, og du må spise faste måltider hver dag. Den skal bare brukes i 3ukers perioder. Du må trene styrke 3 dager i uka (med er styrkeprogram som trener hele kroppen hver økt), men du skal ikke trene kondisjon. Endret 3. januar 2013 av Yme
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 Er ikke det den ekstreme ekstrem dietten?? har lyst til det jeg og , men samboeren min ble ikke så happy for å høre det Hvorfor ble han ikke gald for det? Det er jo en god diett. Har gått på den en gang før. Gikk ned 12 kg på 1.5 mnd og gikk bare opp igjen 2 kg etterpå, men har desverre mye mer en bare 12 kg og miste så kunne tenke meg og gå på den en gang til. Syns bare det er gøy og høre om andre sine erfaringer! Anonym poster: a453416ce0fa6d70ff2ef1964a42b6d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå