Gå til innhold

inspirasjonen!!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

leser mange innlegg om at en skal få flatere mage her inne..synes ikke dette ser ut til å virke på meg.. starter å trene go vil så gjerne ha en flat mage til sommeren.. tar en haug med situps men kan ikke se noen forskjell... tar dem riktig også, mener jeg! men jeg mister litt av lysten til å trene også ettersom jeg setter i gang og det faktisk gjør litt vondt og man blir sliten..da mister jeg lysten til å trene mer og en pause er mer fristende.. trener hjemme.. hvor skal jeg hente inspirasjon fra? har ikke rår ditl noen treningssentre! så det må bli hjemme! sitter å trener og tenker at dette blir bra men så dabber det hele lissom litt av..... hvor får man inspirasjon+ ve då sitte ås e på syltynne jenter mens man trener?

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du blir inspirert hvis du setter deg delmål. En kilo her og en kilo der ... Eller har du en sommerkjole som er blitt for trang? Kan tanken på den få deg til å ta litt flere situps?

Skrevet

Ved å trene magemuskler, så får du sterkere mage.

Vil du virkelig vise sixpacken, må du forbrenne alt fett oppå magemusklene, noe jeg selv synes er lite pent... så det er forbrenning som du gjør ved å trene, bevege deg, gå, løpe, sykle, gå på ski etc.

For noen er det også slik at skal man ha helt falt mage, så må man operere vekk litt tarmer, nyrer og sånne helt ubetydelige ting... hehe... neida, men vi er forskjellig, non har utovermage, andre har flatere fra naturens side.

Skrevet

Sett på fengende treningsmusikk, ta på deg treningstøyet og bestem deg for at du ikke skal gi deg før du har trent deg ferdig!

hvis du synes det er vanskelig å komme igang hjemme i stua, ta med deg en venn eller venninne eller en discman med musikk og kom deg ut. ta sykkelen eller gå en lang tur.

belønn deg selv etterpå med et langt bad, eller bestem deg for at hvis du er flink og trener slik du har bestemt deg for i f.eks. to uker, så kan du unne deg selv et nytt klesplagg.

lykke til :-)

Skrevet

for å få vekk det overflødige fettet på magen er det ikke nok med bare situps,

du vil få sterkere nage med situpsene,men for å få vekk fettet må det mere svette og forbrenning til.

Det begynner jo og bli vår/sommer, ta deg noen joggeturer eller spinning timer, det hjelper på forbrenningen... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...