Gå til innhold

Hvordan ta kontakt på facebook ikke med vilje?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en gutt på Facebook jeg gjerne vil bli kjent med, men jeg tør ikke ta kontakt med vilje (det er jo med vilje, men han skal ikke skjønne det). Lang historie

Er det mulig på et vis å feilsende melding eller komme i kontakt med han, for deretter å unnskylde på en måte, og så starte en samtale? Hvis noen skjønner hva jeg mener :sjenert:

Anonym poster: 418e88911b32c824361aafecf8a93708

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Jeg gjorde det i går til feil Lasse (var faktisk et uhell også da) og skrev noe slik som "Hvordan blir det? Skal du ringe dem?" Og så rett etterpå "Oisann, feil Lasse gitt." Ble faktisk en samtale utav det til slutt.

Dette var jo nesten litt søtt, husker jeg gjorde det når jeg var yngre på MSN :)

AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Jeg gjorde det i går til feil Lasse (var faktisk et uhell også da) og skrev noe slik som "Hvordan blir det? Skal du ringe dem?" Og så rett etterpå "Oisann, feil Lasse gitt." Ble faktisk en samtale utav det til slutt.

Dette var jo nesten litt søtt, husker jeg gjorde det når jeg var yngre på MSN :)

Den der var ikke dum. Men det er kun han med det navnet på min venneliste, så kan ikke bruke den metoden, søren!

Anonym poster: 7f388aaec520542003684d6fe219810f

Skrevet

Men vet han det da, at du ikke har andre venner med samme navn? ;)

Skrevet

Altså, hvis du er redd han skal sjekke det med å gå på din venneliste, blir det jo tricky. Men da synes jeg det er lettere å bare ta kontakt egentlig. Blir for mye styr :P Du kan ikke begynne med å si "Godt nyttår! Hatt en fin feiring? :)" eller funker det ikke? Nå aner jeg jo ikke hvordan relasjonen mellom dere egentlig er heller.

AnonymBruker
Skrevet

Men vet han det da, at du ikke har andre venner med samme navn? ;)

Det er jo veldig enkelt å se via vennelisten:p

AnonymBruker
Skrevet

Altså, hvis du er redd han skal sjekke det med å gå på din venneliste, blir det jo tricky. Men da synes jeg det er lettere å bare ta kontakt egentlig. Blir for mye styr :P Du kan ikke begynne med å si "Godt nyttår! Hatt en fin feiring? :)" eller funker det ikke? Nå aner jeg jo ikke hvordan relasjonen mellom dere egentlig er heller.

Skulle ønske jeg bare kunne gjøre dette. Men jeg vet ikke om han husker meg en gang, da det er nesten 10 år siden vi så hverandre sist. vi kjenner hverandre ikke i det hele tatt. jeg vet ikke om han er singel heller. Derfor tenkte jeg det var en god start å sende dn melding ved uhell, for deretter å si sorry og btw hvordan går det? Hehe

Skrevet

Ja skjønner. Du kan evt skrive noe helt random til han, som han virkelig ikke forstår. Og så unnskylde med å si "Å herregud, sorry, jeg skulle sende den til hun under deg på listen. Småfjern i dag jeg, var litt i farten!" Og så ta det derifra?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja skjønner. Du kan evt skrive noe helt random til han, som han virkelig ikke forstår. Og så unnskylde med å si "Å herregud, sorry, jeg skulle sende den til hun under deg på listen. Småfjern i dag jeg, var litt i farten!" Og så ta det derifra?

Ja tror det må bli noe sånt. Herregud vet ikke om jeg tør. Så flaut om han skjønner hva jeg prøver på

Skrevet

Synes Delusion har gode forslag, jeg! Skriv en melding, noe helt random, som skulle vært til noen andre på listen. Hvis du er redd for at han skal sjekke det (noe han mest sannsynlig ikke gjør), holder det at du har noen på vennelista med noen av de samme bokstavene i for- eller etternavn. Etterpå kan du jo bare slenge på "hvordan går det, forresten?". Tror dette er den greieste måten å gjøre det på, tviler på han kommer til å sjekke noe videre annet enn å faktisk svare på meldingen din :-)

Skrevet

Hehe, alle de gangene jeg faktisk har gjort det uten vilje, så tror jeg det går bra. Hvis alle de har tenkt at "Ah, hun VILLE egentlig prate med meg ;) " Vel, kjekt for dem, for all del! Er ofte jeg må beklage at jeg har skrevet til feil navn, eller trykket i farten på feil person.

Smådistré kalles det! (rimte gjorde det også)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er vi kvinner så innmari redde for å stille oss i en emosjonell sårbar situasjon? Det er ikke farlig å ta initiativet en gang i blant. Det verste som kan skje er at man får et nei. Man dør ikke av å bli avvist.

Hvorfor skal ikke fyren skjønne at du ønsket å ha kontakt med ham? Å virke uinteressert pleier som regel ikke å være attraktivt for andre mennesker. Det er vel større sjangse for at du får fyren du liker på kroken om han faktisk oppfatter at du er interessert i ham?

Anonym poster: d18947319fe3699b7c1b95d44601f277

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Synes Delusion har gode forslag, jeg! Skriv en melding, noe helt random, som skulle vært til noen andre på listen. Hvis du er redd for at han skal sjekke det (noe han mest sannsynlig ikke gjør), holder det at du har noen på vennelista med noen av de samme bokstavene i for- eller etternavn. Etterpå kan du jo bare slenge på "hvordan går det, forresten?". Tror dette er den greieste måten å gjøre det på, tviler på han kommer til å sjekke noe videre annet enn å faktisk svare på meldingen din :-)

:) skal prøve å tørre det.

Har dere forslag til noe helt random å skrive? Må være noe så han skjønner at det er feilsendt.

Føler meg skikkelig fjortis!

AnonymBruker
Skrevet

Ja tror det må bli noe sånt. Herregud vet ikke om jeg tør. Så flaut om han skjønner hva jeg prøver på

Hvorfor er det flaut? Du er vel voksen nå? Å vise at man liker noen var flaut da man gikk på ungdomsskolen.

• Liker 2
Skrevet

:) skal prøve å tørre det.

Har dere forslag til noe helt random å skrive? Må være noe så han skjønner at det er feilsendt.

Føler meg skikkelig fjortis!

Haha, skjønner deg godt jeg, synes selv det er kjempeskummelt å ta kontakt! Trøsten er vel at det stort sett går bra :-)

Hvis du studerer kan du alltids sende noe som "Hei, vet du hvordan det ble med forelesningen i morgen?", jobber du kan du spørre om noe angående et møte eller en vakt, eller bare noe generelt som "Hei, hvordan var middagen på lørdag? :)" Mulighetene er mange, og det spiller jo egentlig ingen rolle hva som står, for den er jo ikke ment for noe eller noen :fnise:

Skrevet (endret)

"Jeg sjekket det greiene, det var helt greit å kjøre dobbelt opp!" Jobbrelatert kanskje?

"Sorry, fikk ikke tak i ham, kan du prøve?"

"Nå ble vi ferdige, du må si ifra hva du synes"

"Kjartan ville ikke være sjåfør, så vi må utsette...."

Bare tenk random.

Endret av Delusion
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det flaut? Du er vel voksen nå? Å vise at man liker noen var flaut da man gikk på ungdomsskolen.

Jeg vil først se på hans eventuelle svar om han virker interessert eller ikke. Som sagt vet jeg ikke om han er singel, og man prøver seg ikke på opptatte folk. Så før jeg viser interesse vil jeg vite om han er potensielt interessert. Er det så rart? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Men må man ikke trykke seg inn på profilen til personen og deretter trykke på "melding"?

Blir det troverdig likevel?

Skrevet

Men må man ikke trykke seg inn på profilen til personen og deretter trykke på "melding"?

Blir det troverdig likevel?

Ikke hvis hun skal chatte med han, og han er pålogget.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke hvis hun skal chatte med han, og han er pålogget.

Glemte helt chatten! Da må meldingen sendes når vi begge er pålogget:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...