AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Enda mer elendighet fra facebook. Nå har de bestemt at det skal ligge en liste over events "i mitt nabolag". Dette ligger øverst på siden, over alle oppdateringer jeg ønsker å ha på min side. Og dette er ikke en gang events jeg har meldt meg på eller er invitert til, men events jeg har null interesse av å delta på. Jeg finner ingen måte å bli kvitt dette på, finnes det en innstilling? Eller er jeg dømt til å se events fra hatlaget mitt i fotball øverst på siden for all fremtid? Anonym poster: db712148952388bdc0f390056a61dfad
Wonders Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 niks, ikke kommet noe nytt på å fjerne det ennå.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 Nå i dag er det borte igjen hos meg, isteden har det kommet noe som heter "most shared". Ikke mulig å krysse bort det heller. Det er nok bare et tidsspørsmål før all reklamen også kommer på wallen sammen med oppdateringer istedenfor gjemt bort i kanten. Anonym poster: db712148952388bdc0f390056a61dfad
Wonders Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 jepp ser det her jeg også. Jeg bare overser det og håper jeg ikke blinkser å trykker feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå