Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd flere forskjellige såkalt vannfaste eyelinere, inkludert 24/7 fra urban decay, men alle sklir under øyet og gir meg panda-look i løpet av en times tid.

Over øyet sitter de fin-fint, men under øyet fungerer det overhodet ikke.

Prøver å sette eyelineren med litt øyeskygge, men det sklir av på samme måte den også.

What to do?

Anonym poster: dee727bdcd258ef8c9b792b5b791ef64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd flere forskjellige såkalt vannfaste eyelinere, inkludert 24/7 fra urban decay, men alle sklir under øyet og gir meg panda-look i løpet av en times tid.

Over øyet sitter de fin-fint, men under øyet fungerer det overhodet ikke.

Prøver å sette eyelineren med litt øyeskygge, men det sklir av på samme måte den også.

What to do?

Har du prøvd primer før du har på eyeliner? Kan fungere.

Prøv Blacktrack fra MAC. Påføres med kost og tørker veldig fort, så husk å lukke igjen lokket fort.

Selv pleier jeg å ta det jeg trenger og legge over tommelen, for så og lukke igjen fort for den tørker som sagt veldig fort.

Men ett veldig bra produkt som kan anbefales :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ikke prøvd primer under øynene. Mener du å ha på primer med kost der eyelineren skal sitte? Har prøvd utrolig mange eyelinere med vannfast i navnet, men ingen av dem fungerer på meg.

Har prøvd blacktrack, fungerte ikke.

Skrevet

Hva med å bruke en skygge og en kost istedenfor? :)

Skrevet

Nei, har ikke prøvd primer under øynene. Mener du å ha på primer med kost der eyelineren skal sitte? Har prøvd utrolig mange eyelinere med vannfast i navnet, men ingen av dem fungerer på meg.

Har prøvd blacktrack, fungerte ikke.

Hvordan er underlaget? Bruker du foundation? Pudder? Concealer? Sånne ting. Min erfaring er at sminken sitter best på et godt underlag. Kanskje legge en en nøytral skygge under øyet før du legger eyeliner. Da suger skyggen til seg mye av hudfettet og sminken sitter lengre.

Skrevet

har du prøvd dipliner? selv bruker jeg ikke under øyet, men jeg har eyelineren innpå i steden. vet at dette ikke er tipset du ser etter, men når jeg tar eyelineren innpå øyet, då varmer jeg den lett med en lighter, slik at den blir litt mykere, og da henger det bedre. du kan jo prøve det då, men den skal ikke bli rennende, bare nett svai flammen bortpå eyelineren og blås på den, og pass på at den fortsatt ser fast ut :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg lurer på det samme! Bruker flytende eyeliner over øyet som varer hele dagen, og markerer lett under ytterste del av øyet ved vipperoten (ikke på våtkanten) med en kajal. Har prøvd flere, senest Matte Black fra Makeup Store, men samtlige sklir ned i løpet av et par timer.

Skrevet

Dette er den beste jeg har kommet borti. Man må ta litt vann å den lille børsten og vips sitter det som støpt. Jeg har hatt min i 4 år! SÅ drøy er den.

Skulle ønske det samme fantes i hvitt !!!!!!

Clinique Brush-On Cream Liner

167618417351514628_9FUO71VH_c.jpg

Skrevet

det med kajal og lighter tror jeg er det eneste som sitter fast. Den sitter da virrrrrrrrrrkelig fast funker hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...