Gå til innhold

koster mye!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei

synes dt er sykt å tenke på hvr mye penger det faktisk går med til en sydentur feks en ukes tid om sommeren... det er jo helt vilt hvor mye penger man faktisk må legge ut for en billett til et ønsket sted og hvor mye man må ha med i lommepenger.. hvor mye bruker dere ca? eller har brukt på sydentur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reiser aldri om sommeren, da er det kveldende varmt der nede. Mai eller september er supert, da synes jeg det er akseptabelt med max 2500 for en uke (gjerne billigere). Lommepenger blir vel et par tusen, men jeg shopper ikke så særlig mye da, hvis jeg ikke finner noe fint. Gidder ikke kjøpe alt skrotet de har å by på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dyreste turen vi har hatt var 14.000 for 2 pers i 2 uker.

Som regel klarer vi å få det billigere enn dette.

Vi regner i overkant av 1000 kr pr. dag i lommepenger.

Joda, det går mye penger, men vi synes det er verdt det. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica i.i.

Når vi reiser uspes betaler vi rundt 3000 for to uker. Bruker ca 10.000 - 12.000 i lommepenger. Handler alltid mye klær når jeg er på ferie (inkl i de lommepengene), spiser to måltider ute hver dag og koser oss. Syns absolutt det er verdt det!

Men selvfølgelig, ser jo at det er mye penger som går ut på kort tid, men så lenge man har råd til det, så hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NastyNice

Det går mye med penger ja. Noen ganger tenker jeg på andre ting jeg kunne ha brukt pengene på. Er student, så det går mye penger til studier...

Men samtidig tenker jeg også at man sliter seg gjennom vinteren som er utrolig lang i vår del av verden, drar på jobb når det er mørkt ute og kommer hjem når det er mørkt... Sliter med eksamen og slikt... Og da fortjener jeg ett par ukers ferie synes jeg. Da får man heller koste på seg noen tusenlapper en gang i året.

(Og de som er foreldre fortjener litt avkobling i hvertfall. Ikke det at jeg er det...)

Dessuten er man aldri garantert fint vær om sommeren her i Norge. KRETA HERE I COME!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...