AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Hei! Jeg møtte en kjekk fyr for over 1 mnd siden. Vi utvekslet ikke nummer så vi har ikke pratet sammen siden den ene gangen vi traff hverandre på vors. Han har derimot møtt på venninnen min ute på byen ett par ganger, og hver gang har han nevnt meg. Han har lyst til å treffe meg igjenn og han vil hun skal hjelpe han litt med det. Tror han er litt sjenert, så det er derfor han ikke spurte henne om nummeret mitt. Men hun ønsker gjerne å hjelpe han med å treffe meg, så hun prøver å lage til ett vors der vi to kan treffes igjenn sammen med andre uten at det blir rart. Men nå er jo tingen.. Jeg tenker for mye! Jeg er så nervøs! Det er jo så lenge siden vi traff hverandre.. Tenk hvis jeg ikke er som han husket? Og jeg har lagt på meg litt nå i jula.. Han liker å trene og vil være i god form. Jeg derimot har sikkert gått opp 3-5 kilo.. Heldigvis syns det ikke så godt når jeg har klær på, men uten klær syns det siden jeg har små minipupper og litt større mage.. Jeg skal jo ikke ligge med han eller vise meg uten klær, men jeg tenker på det hele tiden. -at jeg har lagt på meg. Jeg kan lett ta det av igjenn, er bare til å kaste julekakene og ikke spise så mye ribbe til middag. Så jeg er ikke feit-feit, bare litt større. Men jeg er bare så nervøs.. Jeg vet ikke om jeg klarer å bli "dumpet". Hva gjør jeg, hvordan kan jeg slutte å tenke for mye og være så nervøs? Jeg er ikke en stygg person, er vandt til at gutter ser på meg og prøver seg. Men når jeg tenker så mye negativt så kan jeg virke rar.. Blir så sjenert og ikke meg selv. Har nesten lyst til å bare si at jeg ikke kan komme Anonym poster: 21f650144f5a881b6ad858111aa806d3
mckinley Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Tenk hvis du ikke er som han husket? Der har du en kurant bekymring. Det er en måned siden du sist så ham!!! Det er fysisk umulig å bli overvektig på en måned. Du skriver at du ikke har lyst til å bli dumpa - hvem er det som har sagt noe om dumping? Gutten er tydeligvis kjempeinteressert i deg! Du har rett, men du tenker ikke bare for mye, du tenker for mørkt. Det spiller ingen rolle om gutter ser på deg og synes du er pen når du gir deg selv så destruktive beskjeder. Sleng på deg en fin kjole, fortell deg selv at du er fantastisk og gå på det vorset samme hvor usikker du måtte være. Husk at dette er bare én av utallige gutter, om det ikke funker med ham, så har du godt av treningen. Og til slutt: han ville aldri lagt merke til at du har litt mer fett på magen, gutter ser helhet i mye større grad enn oss. 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Han liker deg jo, så bare treff ham og ikke tenk negativt om hvordan du ser ut Jeg har små pupper og er bare sånn halvveis i god form (jogger, men trener ikke styrke), mørke kroppshår osv, men har likevel en kjæreste som er veltrent og kjekk, og som synes jeg er utrolig sexy og deilig av en eller annen mystisk grunn. Han har riktignok sikkert sine skjønnhetsfeil han også, jeg bare legger ikke merke til dem; som han ikke bryr seg om mine... Anonym poster: 024e208359de13e599495acb3efe69c7
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 TS HER: Kom på en ting.. Hva hvis han merket at jeg var interissert i han, og derfor vil treffe meg i håp om å få seg et ligg? Ja, jeg vet jeg tenker og blabla.. men denne tanken slo meg. Jeg er bare så nervøs Anonym poster: 70e476461febda02bbe66c5f57e271c4
Nettinettet Skrevet 3. januar 2013 #5 Skrevet 3. januar 2013 TS HER: Kom på en ting.. Hva hvis han merket at jeg var interissert i han, og derfor vil treffe meg i håp om å få seg et ligg? Ja, jeg vet jeg tenker og blabla.. men denne tanken slo meg. Jeg er bare så nervøs Anonym poster: 70e476461febda02bbe66c5f57e271c4 Leste du melding til Mckinley, for den var nemlig kjempefin! Tror du virkelig at en gutt hadde snakket om deg til veninnen din hvis han bare var ute etter ett ligg? Han hadde da heller prøvd seg på veninna di eller vært opptatt med å finne noen andre han kunne ligge med.. Jeg har vært sånn som deg, og det har ødelagt så masse for meg opp gjennom.. Usikkerheten jeg har sakpt pga negative tanker om meg selv og menn har ødelagt så mye. Ikke gjør den samme feilen som meg. Tenk heller at du er superfin innenfra og ut, og han er heldig som får muligheten til å bli kjent med deg. Vær blid og glad og kos deg, da vil ha også kose seg sammen med deg!
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #6 Skrevet 3. januar 2013 TS HER: Ja jeg har lest alt som står, og alt er fint og bra Det er bare jeg som er så negativ og redd.. Har alltid vert sånn, og det sliter mye på meg. Men det er sant det du sier Nettinettet, det ødelegger mye og jeg må endre meg. Det er bare litt vanskelig. Jeg tror dette er en bra kar, hører ingenting negativt om han og alle sier han er kjempegrei. Så egentlig burde jeg legge alle tankene til side og bare glede meg til å treffe han igjenn. -må bare slanke meg først og ta litt sol Anonym poster: 70e476461febda02bbe66c5f57e271c4
Gjest Wanderlust Skrevet 3. januar 2013 #7 Skrevet 3. januar 2013 SLUTT. Ikke overtenk! Gjør du det finner du alltid noe som er galt og utallige "hva om..." dukker opp i hodet ditt. Tankene er slitsomme og nesten alltid uten godt grunnlag. Alt ved dette er bare fint. Slapp av og nyt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå