Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2004 #1 Skrevet 11. mars 2004 snart er det sommer..og bikinisesong!!frem med bikinien.. men ikke jeg nei... jeg skal ikke vise noe før det er tatt av noen kilo.. er ca 174 høy og veier ca 55 kilo... nei det er ikke så ille.. men det er mye fett her og der..det disser littpå rumpe og lår og magen min kunne vært strammere..dog er den ganske ok om morningen før noe mat har tatt plassen nedei den da svulmer den opp..med trange bukser henger den utenfor kanten og det er ikke mye pent.. problemet ligger vel kanskje iat hoftene mine har vokst seg ganske store idet siste... dermed har livet mitt lissom forsvunnet litt blandt det hele.... er håpet borte for meg ???
Barbie Skrevet 11. mars 2004 #2 Skrevet 11. mars 2004 Er du 174 høy, og veier 55 kg? Du er jo undervektig, jente! :-? Sjekk selv: http://www.slankenett.no/interaktivt/bmi.asp
Gjest Fighter Skrevet 11. mars 2004 #3 Skrevet 11. mars 2004 Innse at du er kvinne, menneske og at hofte og mage er naturlig. Om folk ikke løiker kroppen din er det deres problem ikke ditt!
Thomasine Skrevet 11. mars 2004 #4 Skrevet 11. mars 2004 Er du seriøs nå... :klø: Hvis du i følge deg! Jeg er 168 høy og veier 74. Har nok litt mye, men har gått ned endel siden i fjor sommer. Jeg hadde tenkt meg inn i bikinien til sommeren! Jeg er fornøyd jeg!
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2004 #5 Skrevet 11. mars 2004 det er ikke det at folk ikke liker kroppen min... og ja jeg vet at det e rikke mye i kilo, men i fett er det en del som ikke ksulle vært der... jeg vet om all slags spiseforstyrrelser osv..og jeg frykter ikke det slikt et matvrak jeg er.. men jeg har rett og slett problemer,for jeg kan sette med ned å begynne å grine over synet av meg selvi speilet... jeg tolererer det ikke selv at magen ikke er somd en skal, rumpa disser osv.. og jeg klarer jo ikke trene det bort.. har prøvd lenge nå! og når man ikke ser resultateter har man liten lyst tilå fortsette! jeg kvies for å gå i korte trange klær og føler at en hver ser på meg. jeg er helt opphengt i dette, hver en kvinne jeg ser på gata, tven filmer musikkvideor osv går synet mitt direkte til henens mage-. og den er oftest på tv video filmer musikk flat som bare det... jeg er helt besatt av dette...
VesleBråka Skrevet 12. mars 2004 #6 Skrevet 12. mars 2004 Du kommer aldri til å bli perfekt uansett, jo før du slår deg til tåls med det, jo bedre får du det. Og ja, ingen er perfekte i egne øyne, sånn er jenter laget. Derfor har jenter utspekulerte triks, de kler seg og sminker seg og pynter seg slik at de skjuler det mindre heldige og fremhever det som er bra. Gutter liker også at jenter er myke heller enn magre. På strippeshow så pleier ofte damene å riste voldsomt på rumpa, virker som at gutta liker at skinkene disser. Så ta på deg noen sexy klær, ut med puppene og inn med magen, og shake what your mama gave you
Tusenfryd Skrevet 12. mars 2004 #7 Skrevet 12. mars 2004 Oioioioi... som Barbie sier - du er undervektig. Dette sitter ikke på kroppen din, jenta min, men i hodet ditt. Du skal ha pupper, lår og hofter - du er kvinne!
Gjest Seleena Skrevet 12. mars 2004 #8 Skrevet 12. mars 2004 med trange bukser henger den utenfor kanten og det er ikke mye pent.. problemet ligger vel kanskje iat hoftene mine har vokst seg ganske store idet siste.... er håpet borte for meg ??? Det at fettet renn ut på sidene, er jo fordi du går med for lave/små bukser. Slutt med det i første omgong. For det andre, ja det er håp. Du er vertfall ikkje overvektig!
Gjest 1111 Skrevet 12. mars 2004 #9 Skrevet 12. mars 2004 Jeg forstår hvordan du føler det, men jeg kan med sikkerhet fortelle deg at ved å se på høyden og vekten din så er det meste i hodet ditt og ikke mye av det er virkelighet. kanskje du burde begynne å gå med noen andre bukser som ikke strammer så mye? hvis du vil snakke, så er jeg her.
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 12. mars 2004 #10 Skrevet 12. mars 2004 Jeg var akkurat som deg(du som startet tråden).. Men etter at jeg fikk en datter, så innså jeg at jeg var faktisk tynn før jeg ble gravid... Gikk opp 15 kg menst jeg gikk gravid å de sitter igjen enda.... Sjekket vilken bmi jeg hadde før jeg ble gravid, å da var jeg faktisk undervektig... Jeg har flere venninder som er tynn(undervektig) å faktisk vil slanke seg pga at de trodde de var tykk, to av dem havnet på sykehus... Ikke noe særlig gøy nei... Så du bør tenke deg litt om før du slanker deg!!
Siam Skrevet 12. mars 2004 #11 Skrevet 12. mars 2004 Uff, jeg blir irritert over å se innlegg som dette! :evil: Siden du er jente er du normal når du har former!
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2004 #12 Skrevet 12. mars 2004 begynn å trene styrke!!! Det strammer opp, og høres ut som det kan passe for deg. Tren styrke av hele kroppen, og få i deg nok proteiner. Blir nok kjempebra!
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2004 #13 Skrevet 12. mars 2004 tusen takk for mye svar,.. mye gode svar! trener styrke men føler at det ikke tar på en måte.... det er lissom magen som skulle vært borte den er det store problemet.. buksene er greine så lenge genser dekker sideflesket.. men til bikinisesongen blir det nok ingen bikinitruse, heller shortsen.. og det irriterer meg! det som er rart er når jeg har ingen klær på i det hele tatt så er det ok, da er det ikke noe som strammer rundt magen, men så fort noe kommer på ser det for ille ut..i følge meg! også det da, når jeg spiser blåser magen seg opp som en stooor ballong!
Gjest Moonshadow Skrevet 12. mars 2004 #14 Skrevet 12. mars 2004 Du er jo undervektig da.. Om magen er ett problem så ta situps da!
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2004 #15 Skrevet 12. mars 2004 Jeg tror du vil provosere? Jeg tror du bare vil ha oppmerksomhet og utsagn som "åh, så tynn du er?" Du liker å ha på deg at andre tror du har en spisefortyrrelse? For du vet like godt so mmeg at når du er 174 og veier 55 kg, da kvalifiserer du til modell-mål. Skjerp deg! Jeg har et større problem enn deg...jeg er 170 og veier 64 kg! Mens ifjor veide jeg 57kg...så jeg har gått veldig opp og trives ikke.. Æsj..nå er jeg smålubben.
aline Skrevet 12. mars 2004 #16 Skrevet 12. mars 2004 Unnskyld at jeg spør, men hvor gammel er du? Jeg spør fordi alderen din forteller om du er jente eller kvinne, og det igjen er rellevant for hvordan kroppen din ser ut. Jeg har samme høyde som deg og veide 55 kg frem til jeg var ca 20 år, da begynte kroppen min å innse at den faktisk var kvinne og at den ønsket å få lov til å være akkurat det! flat mage hører til utsultede modeller og tenåringer, kvinner har sjelden flat mage, de har også ofte hofter og rompe og lår og pupper, alt dette veier. Muskler veier også, så dersom du ønsker å gå ned i vekt, så er kanskje ikke styrketrening det mest effektive. Forbrenning er viktig, men også at man får i seg nok slik at kroppen fungerer som den skal. Jogging, svømming og annen liknende trening setter igang forbrenninga mens den ikke bygger muskler i samme fart som styrketrening. Men en ting jeg reagerer på, som du kanskje skal se på ett par ganger selv også, uansett alder.... Du sier at du synes kroppen din er helt grei uten klær, altså naken så er du fornøyd med kroppen din, men når du får klær på den så blir det valker og fett etc, du bruker ikke rett og slett for trange klær da? Dersom du kjøper klær i str som ikke sitter som støpt på, men som gir kroppen plass til å puste og bevege seg, så vil heller ikke klærne grave seg inn i kroppen din. Dette synes også på tynne jenter som SKAL bruke åletrange, lave bukser og korte topper, uansett hvor lite fett de har så VIL det lille fettet og hud bulke seg ut over og under, rett og slett fordi klærne er for små!! Kjøp en stilig bikini som passer din størrelse, så skal du se at kroppen din er like fin som den er naken!
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2004 #17 Skrevet 12. mars 2004 gjest.. jeg komme rikke med dette innlegget for å få "trøst" slikd u hevdet..aldeles ikke! det er fordi jeg faktisk ser på det som et problem, jeg er 20 år gammel og er opptatt av kropp og utseende og med alle jenter rundt omkring i ulike media som er syltynne o reklameplakater osv..så er del ikke det så rart at en fort føler seg litt lubben... det var på ingen måte meningen å provosere! synes det er litt dårlig gjort å komme med slike bemerkninger når jeg faktisk ser på det som et problem...
Smilla78 Skrevet 12. mars 2004 #18 Skrevet 12. mars 2004 Hvis du er overvektig hva er jeg da? Smellfeit bolle? jeg er 170 høy og veier 62 kg. Jeg bruker str 34 i klær d er det minste en får taki det! Og jeg har heller ikke flat mage, langt ifra! Føler meg feit og fæl jeg og og holder magen inne og strammer rompa hele tiden! Jeg er også opphengt i de flate magene "alle" andre har. Vi jenter lever under et enormt press! Men du er undervektig. Jeg kunne dødd for å veie det samme som deg! Og du er 4 cm høyere enn meg!
Tusenfryd Skrevet 12. mars 2004 #19 Skrevet 12. mars 2004 Nå var det mange tynne kropper som hausser hverandre opp her... Dere er tynne og flotte alle sammen, og jeg tror når dere slår hverandre i hodet med at de andre har oppmerksomhetsbehov - og i tillegg uttaler at "man kunne dødd for å få veie så lite" - da blir jeg ganske skremt. Vær så snill - skjønn at dere er jenter som skal ha pupper og lår - se på silikontrådene, alle som vil ha større pupper... sideflesk har man ikke når man har vekt og høyde som dere, det dere har er en kropp som omslutter nødvendige organer dere trenger for å leve. Tren og spis og kos dere og bruk bikinibukser og shortser alt dere vil. Men slutt å jobbe dere videre ned i den spiralen som kom med tre-fire innlegg på rappen her nå. Vær opptatt av å være sunne og glade. jeg går ut fra at dere er unge. Dere skal gå på kino og drikke cola, flørte og lese lekser. Ikke sitte og fokusere på usynlig "sideflesk" og være her inne og bli enda mer deppa. Kiloene er uansett ikke viktige, det er benbygning, muskler, og fysisk form som betyr noe. Og dette går sannsynligvis rett inn i det ene øyet og ut av det andre og jeg skjønner jo ingenting... men tro meg. Jeg skjønner.
Gjest :) Skrevet 12. mars 2004 #20 Skrevet 12. mars 2004 Jeg vil bare si en liten ting: skjønner ikke hvorfor du absolutt vil ha helt flat mage. Det er jo ikke naturlig på oss jenter. Selv er jeg ogsåi følge BMItester undervektig, men magen min er ikke flat selv om jeg er tynn rundt livet, den er litt rund akkurat slik den skal være Synes bare det er fint med en litt rund mage, så lenge den ikke er slapp. Spør du en gutt om dette vil han nok foretrekke en jente som puster med magen o har naturlig svai i ryggen Altså, magen skal stikke litt fram.. Til slutt vil jeg bare nevne at jeg for et par år siden så en dame som hadde på seg en sommertopp med bar mage, og hun gikk og holdt den inn, det var helt opplagt, ribbeina stakk ut selv om hun ikke var spesielt tynn. Det så ut som hun ikke fikk puste, og det så helt utrolig stygt ut.. *urk*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå