AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Hei Jeg er en mann på 45 som er på utkikk etter en ny vinterjakke. Nå som det er januarsalg så lurte jeg på om dere vet om noen butikker hvor jeg kan få et ordentlig kupp på en fin og god jakke. Anonym poster: 813b49dcc2757fbd962ac1fedea5e56a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Hei Jeg er en mann på 45 som er på utkikk etter en ny vinterjakke. Nå som det er januarsalg så lurte jeg på om dere vet om noen butikker hvor jeg kan få et ordentlig kupp på en fin og god jakke. Anonym poster: 813b49dcc2757fbd962ac1fedea5e56a Ts her, bor forresten i Oslo. Anonym poster: 813b49dcc2757fbd962ac1fedea5e56a
Gjest Lille-pus Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 (endret) Nå sier du ikke noe om hva slags type vinterjakke du er på jakt etter, men et par bra steder kan være: *Kase i Prinsensgt. (alle forbehold om at de fremdeles driver etter samme prinsipp som de gjorde for 5 år siden og bl.a. fører Steinbock) *Høyer på Egertorvet (Sand har ofte fine herrejakker, og med 30% januarsalg kan det være verd å ta en titt). - og ikke minst, sitt på lommeboken din en stund og sjekk salget hos Ferner Jacobsen Pus har alltid gjort gode funn der (og hun har for 8,9 og 10 år siden stått i kø utenfor inngangsdøren den dagen de startet salget) Det var noen utdaterte tips fra en tidligere 'Oslo-pus'. Jeg spiller ballen over til 'Pene sko' Endret 2. januar 2013 av Lille-pus
Pene sko... Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Siden du er en mann på 45 år vil jeg anta at du ønsker noe som er litt innenfor den klassiske herremoten. Ferner Jacobsen, Gant, Hugo Boss, Eger, Steen & Strøm, L'Escalier, Gunnar Øye, Paleet. Det er i hvert fall disse jeg kommer på i farten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå