AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Vi gifter oss i utlandet og har tre retters der for de som skal bli med ditt. Når vi kommer hjem skal vi ha en uformell middag/fest. Der hadde vi tenkt servere tapas/buffe men har nå begynt og tenke på bacalao samt en fransk biffgryte. Eventuelt kreolsk kylling samt litt div tilbehør som ris, potet, salater og brød. Blir dette alt for stusselig? vi tenker endre til dette pga jeg føler det blir mer mat og folk kan lettere spise seg mette en på tapas som jeg ofte synes blir mindre mat. Tapas er og noe dyrere. Ønsker gjestene skal bli fornøyd så er litt usikker på hva som er best. Menyen vi tenkte på først besto av (amerikansk inspirert siden vi gifter oss der) Biffspyd, kyllingvinger, spareribs, poteter. salat. coleslaw, brød og mac n cheese. noen ulike dressinger og sauser men nå altså vurderer vi Bacalao, Fransk biffgryte, kreolsk kylling, poteter, ris, coleslaw, salat, brød og kansje noe pastasalat eller lignende. noen ulike dressinger og sauser hva synes du høres best ut? Anonym poster: 330bd812c66a254a87c8a088e5853af4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Som gjest ville jeg vært fornøyd med begge delene, men den første høres mer gjennomført ut. Begge har valgmuligheter slik at det er sjans for at alle finner noe de liker, og det er iallefall viktig synes jeg. Anonym poster: c893786a516434a400682b857492786c
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Jeg synes alle forslagene dine høres bra ut jeg, og jeg er veldig glad i bacalao. Men jeg må si at den amerikanske menyen med spareribs, coleslaw, burgere osv høres veeeldig bra ut. Men det er kanskje fordi jeg er veldig sulten nå Ellers kan du gå for et godt gammeldags koldtbord, og ikke bare spansk tapas. Da kan du ha røykelaks, omelette, spekeskinke, kylling, lasagne, masse godt brød, salat, karbonade og alt mulig annet godt. Anonym poster: a7379d959386694653fd0755c4e41a95 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Jeg var på julebord hvor vi fikk bacalao og det var digg! Anonym poster: 2eef26be3b38df18133a4addfe92bb77 1
LittDiva Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 Jeg hadde gått for et par gryter og velge mellom. Personlig så synes jeg at tapas er godt , når det er veeldig godt, i tapasbuffet...njaa, middelmådig som regel. En gryte blir ju bare bedre, større du lager og lenger den får putre. Men som sagt det er meg da
Wonders Skrevet 3. januar 2013 #6 Skrevet 3. januar 2013 Som en flott sommerfest ute i en hage med avslappet lykkelig stemning hadde begge funka for meg. Ja jeg liker formelle ting. Jeg blir også veam ved hjerterota når folk gjør det som passer dem, og det er gjennomført.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå