Glossy Skrevet 11. mars 2004 #1 Del Skrevet 11. mars 2004 Lurer på om noen har vært på Maldivene. Hvordan var det? noe å finne på? Har så lyst å reise dit, men mange sier at det er kjedelig fordi det er ingenting å finne på. Men å slappe av er vel bra det og?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 12. mars 2004 #2 Del Skrevet 12. mars 2004 Skal dit i juni og jeg gleder meg noe sinnsykt. Har drømt om Maldivene siden jeg var en liten knott! Vi skal reise til en ganske stor øy med mye fritidaktiviteter. Vi dykker begge to så vi kommer nok til å bruke litt tid på det. Hvor vi skal kan du se på www.kuredu.com Kan aldri tenke meg at vi kommer til å kjede oss der, det er masse å finne på. Vi har jo hverandre....det er jo tross alt en bryllupsreise... :oops: Men jeg kommer til å ta med en bunke bøker. Jeg kan heller fortelle mer etter at jeg har vært der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 12. mars 2004 #3 Del Skrevet 12. mars 2004 Var der i fjor sommer og det var FAN-TAS-TISK!! Kjedet oss ikke i det hele tatt. Hvis du liker å snorkle og dykke er det et paradis. Og det er jo også et fantastisk sted å slappe av på. Bare ligge i skyggen av en palme og lese eller høre på musikk. Vi var på Vakarufahli, og den anbefaler jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 12. mars 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 12. mars 2004 Kjempe koselig å høre at der er noe å finne på. skal gifte meg i sommer og har veldig lyst å reise dit på bryllupsreise. Hører gjerne om turen din i juni. Jeg gifter meg 3 juli så da blir de eventuellt etter det så det passet jo kjempe bra!! Tusen hjertlig for gode svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 15. mars 2004 #5 Del Skrevet 15. mars 2004 Så du på Sigurd verden i går? Dit skal jeg! Jippiiiiiiiiiii!! Jeg vil også dykke med haier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 16. mars 2004 Fikk desverre ikke programmet med meg. Men hvor var han da? Bryllupsreise på deg da eller? Fortell fortell. Gøy å se hvor andre drømmer om å reise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå