Gjest Funky Punk Skrevet 8. januar 2013 #21 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg kan levende forestille meg at din venninne syntes dette låt temmelig perverst . Det kan du trygt si at hun syns Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerd Karin Skrevet 13. juni 2023 #22 Del Skrevet 13. juni 2023 Syns det er helt naturlig å si pule og knulle. Samleie blir for rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 13. juni 2023 #23 Del Skrevet 13. juni 2023 Gerd Karin skrev (2 timer siden): Syns det er helt naturlig å si pule og knulle. Samleie blir for rart. Pule er fortsatt et lite pent ord, Spesielt når barn sier det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #24 Del Skrevet 13. juni 2023 Ja det er et veldig stygt ord å bruke. Personlig bruker jeg ordet elskov, spesielt når jeg er ute på byen og ser etter ONS. Anonymkode: a89ea...297 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerd Karin Skrevet 13. juni 2023 #25 Del Skrevet 13. juni 2023 Jeg lærte å si ``pule`` barnehagen her i Hol for 45 år siden. Det er fortsatt det ordet jeg bruker om sex. Syns det er et naturlig, pent og behagelig ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #26 Del Skrevet 13. juni 2023 Gammeldags Anonymkode: d3574...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 13. juni 2023 #27 Del Skrevet 13. juni 2023 (endret) Jeg har vel lært at der er stygt, i likhet med vulgærformen for kjønnsorganer og forsåvidt andre kropsdeler også. Imidlertid er jo ikke ordene i seg selv stygge, vi har laget dem stygge, hvorfor er det sånn, er det for å sprite opp språket i dertil egnede anledninger eller hva ligger bak? Endret 13. juni 2023 av Flintis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #28 Del Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Gammeldags Anonymkode: d3574...5a6 Hva er hot nå? Anonymkode: 93feb...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #29 Del Skrevet 13. juni 2023 Hadde min samboer spurt om vi skulle pule/knulle, så hadde jeg ikke vært spesielt nøgd nei. Hadde ikke blitt noe på ham da, for å si det sånn. Jeg liker ordet sex. Ordet samleie eller å elske bruker jeg ikke til vanlig. Anonymkode: 55fce...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #30 Del Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde min samboer spurt om vi skulle pule/knulle, så hadde jeg ikke vært spesielt nøgd nei. Hadde ikke blitt noe på ham da, for å si det sånn. Jeg liker ordet sex. Ordet samleie eller å elske bruker jeg ikke til vanlig. Anonymkode: 55fce...f5e Jøss. Anonymkode: 93feb...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 13. juni 2023 #31 Del Skrevet 13. juni 2023 Pule og knulle er vulgært og ekkelt og nedverdigende av noe som er ment å skulle være fint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #32 Del Skrevet 10. juli 2023 pula på svensk kan bety også å snødøpe. men ikke noe fint ord Anonymkode: cc82c...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå