Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Utblåsing:

Denne kompisen er i sin beste alder 30++, singel, lat og stinker. Rett og slett en forvokst baby. Han snakker babyspråk!!!! Særlig når han ikke får som han vil, da begynner han å stortute! Kompisen har høy IQ, men mangler sosial intelligens.

Han insisterer alltid på å bli med oss de gangene jeg ber ut kjæresten min på date. Jeg går tilslutt med på det for å unngå griningen. Tar vi en tur på kino så sitter han mellom oss. Finner han ut at vi har vært ute sammen uten han, så kan du banne på at vi får høre det. Helt til nå har jeg nektet å overnatte hos kjæresten, for jeg tør ikke engang å tenke på at kompisen også skal være der. De bor ikke sammen, men han har nøkkel til leiligheten. Så han kommer og går når han vil. Han er visstnok sånn mot resten av gutteklubben, men er blitt verre etter at jeg kom inn i bildet. Fyren bruker suicidal-kortet, noe som gir resten av gutteklubben dårlig samvittighet. Har aldri hørt om noe selvmordsforsøk. Dette brukte han også mot oss, da vi ville dra på storbytur uten han. Vi endte med å dra på stedene han hadde lyst på og alt av utgifter ble dekket av oss.

Kjæresten min er selveste drømmemannen og vi har allerede snakket om å flytte sammen, men som dere kan skjønne så er jeg meget i tvil.

Til sommeren, skal vi på en lengre ferietur, og vi har begynt å planlegge reisen og gjett hvem som også vil bli med på turen?

Skal jeg dumpe kjæresten og kameraten, eller skal jeg satse på kjæresten og dumpe kameraten.

HJELP!

Anonym poster: d69ce6b1e69048db3d99136dfc9ba0ec

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Har ikke kjæresten din baller nok til å si fra til kompisen?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tro meg, kjæresten din er IKKE drømmemannen når han lar en løk av en forvokst baby holde på som det der.

Anonym poster: cc78991eb904e2a558df816701f953d4

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Sover han mellom dere i sengen også eller?

Kan dere ikke begynne å være hos deg? Da har jo ikke kompisen nøkkel, i tillegg har dere mulighet for å dra ut på ting uten at han finner ut av det.

Hvis dere flytter sammen så gir dere ikke kompisen nøkkel ;)

Anonym poster: 3f9a3e9a886e94232fa2adbc1187b1ae

Skrevet

Herlighet, at noen orker å klenge seg på på den måten! Jeg synes du skal ta det opp med kjæresten din, og at dere sammen (evt. bare kjæresten din) tar en alvorsprat med kompisen. Dette er uholdbart, og det må kompisen også forstå dersom dere forteller deres side av saken.

Dere kan jo si noe som "det er kjekt å henge med deg, og vi vil fortsatt være venner med deg, men noen ganger ønsker vi å finne på noe bare oss to, på samme måte som 'kjæresten til ts' og kompisen i blant finner på ting sammen". Elleeer dere kan dumpe vennen ;-P

• Liker 2
Skrevet

Kjæresten min er selveste drømmemannen og vi har allerede snakket om å flytte sammen, men som dere kan skjønne så er jeg meget i tvil.

Til sommeren, skal vi på en lengre ferietur, og vi har begynt å planlegge reisen og gjett hvem som også vil bli med på turen?

Skal jeg dumpe kjæresten og kameraten, eller skal jeg satse på kjæresten og dumpe kameraten.

HJELP!

Kjæresten er altså drømmemannen men du har tenkt å dumpe han pga kompisen hans? Jaja, whatever floats your boat i guess.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei det har han tydeligvis ikke. Han har forsøkt, men da bruker kompisen selvmordskortet sitt. Igjen.

Jeg tror nok at det er lettere sagt enn gjort. F.eks den grininga gjør virkelig vondt å høre. Han er ikke redd for å lage en scene ute blant folk.

TS.

Gjest Wanderlust
Skrevet

Herregud... det der hadde jeg aldri orka! Få kjæresten din til å gjøre noe med situasjonen og forklar alvoret. Kompisen hans er vel ikke ungen deres heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Jeg fikk nok av svarene jeg fikk igår at jeg faktisk tok en alvorsprat med kjæresten. Så takk for svarene:)

Det siste jeg har hørt at han er veldig mye her så "kompis" ta ett hint;)

Du har invitert deg selv på middag imorgen siden du er selskapssyk. Guess what? Da venter vi begge og krever den nøkkelen tilbake! Og ingen middag.

Skrevet

hehe..snåleste oppførselen jeg har hørt om..og så er han her på kg, morsomt. ;) Fortell hvordan det går da.

Skrevet

Det der er jo bare sykt...

Skrevet

TS her.

Jeg fikk nok av svarene jeg fikk igår at jeg faktisk tok en alvorsprat med kjæresten. Så takk for svarene:)

Det siste jeg har hørt at han er veldig mye her så "kompis" ta ett hint;)

Du har invitert deg selv på middag imorgen siden du er selskapssyk. Guess what? Da venter vi begge og krever den nøkkelen tilbake! Og ingen middag.

Heh, la spekulasjonene begynne.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det der er jo bare sykt...

Det tenkte jeg og.. :sjokkert:

Endret av Dreamdrops

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...