AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Vi alle kjenner vel til dette sideflesket som legger seg som en belte på sidene av kroppen.... Jeg har lagt på meg en del de siste månedene men spesielt på sideflesket. Så noen som har noen gode treningstips til å få dem vekk? Anonym poster: 7f6f3c3a7fe737a54b7ba385119a88ee
punkyB Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Jeg vil legge til styrketrening også - gjerne tung styrke med rene baseøvelser (markløft, knebøy o.l.) hvis du har muligheter til det men også øvelser rettet mot kjernemuskulatur , den har man jo godt av å trene uansett.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 Jeg vil legge til styrketrening også - gjerne tung styrke med rene baseøvelser (markløft, knebøy o.l.) hvis du har muligheter til det men også øvelser rettet mot kjernemuskulatur , den har man jo godt av å trene uansett. Man blir strammere av det, ja, men man mister fremdeles ikke fettet på hoftene. Her må kaloriunderskudd og kardiotrening til, som Maja nevner. Anonym poster: 6d0c7216b8549a3fceaa02fce41df4d8
punkyB Skrevet 3. januar 2013 #5 Skrevet 3. januar 2013 Man blir strammere av det, ja, men man mister fremdeles ikke fettet på hoftene. Her må kaloriunderskudd og kardiotrening til, som Maja nevner. Anonym poster: 6d0c7216b8549a3fceaa02fce41df4d8 Ja er absolutt enig i det - men jeg mener altså en kombinasjon av de 3 er bra. Styrketrening får opp forbrenningen i tillegg til at man blir strammere - kombinert med et fornuftig kosthold og kardio blir det bra. Trener man mye skal man jo ikke ligge for lavt i kalorier heller. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå