Kim Q Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Hjelp! Vi har 5-årsdag imorgen og jeg vil så gjerne overraske ham! Helst vil jeg gi ham en spontan tur til utlandet, men økonomien er ikke den beste... Vi har snakket om København og Paris lenge, og det er noe vi har tenkt å få til i løpet av våren uansett fordi vi venter barn i sommer og regner med at det blir lenge til vi får til en romantisk tur etter det... Turen trenger ikke være mer enn en helg og kan være senere i år, men ville helst ha ordnet flybilletter så noe er i boks til imorgen. Har noen tips i forbindelse med reise, evt andre forslag til overraskelser som kanskje er mer realistiske med tanke på økonomi...? Håper, håper.
Gjest hest Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Hvor bor du? Ikke så lett å foreslå når man ikke vet hvor du reiser fra.
Perrin Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 masse billige flybiletter på Norwegian lavpris til forskjellige storbyer i europa. Du finner sikkert noe under 1000 kroner der hvis du er fleksibel på dato
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Foreslår Vilnius! Kjempe kjekk, romantisk og billig by Finn flybilletter tur/retur med Wizzair og hotel på egenhånd. Dette er et sted hvor man kan bo kjempeluksus og sentralt for en grei penge! Utrolig god mat og mange koselige rsturanter, 10-12 kr for en pils, traske hånd i hånd rundt i gamlebyen, koselige kafèer og markeder! På vinteren er det norske temperaturer, men er nok kjempefint på våren!
Kim Q Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2013 Hvor bor du? Ikke så lett å foreslå når man ikke vet hvor du reiser fra. Jeg bor på sørlandet, kan reise fra både, Kristiansand, Sandefjord og til nød Oslo eller Stavanger.
Kim Q Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2013 Foreslår Vilnius! Kjempe kjekk, romantisk og billig by Finn flybilletter tur/retur med Wizzair og hotel på egenhånd. Dette er et sted hvor man kan bo kjempeluksus og sentralt for en grei penge! Utrolig god mat og mange koselige rsturanter, 10-12 kr for en pils, traske hånd i hånd rundt i gamlebyen, koselige kafèer og markeder! På vinteren er det norske temperaturer, men er nok kjempefint på våren! Takk for forslag! Skal absolutt vurdere det
Kim Q Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2013 masse billige flybiletter på Norwegian lavpris til forskjellige storbyer i europa. Du finner sikkert noe under 1000 kroner der hvis du er fleksibel på dato Jepp, skal undersøke! Takk
Karenina Skrevet 2. januar 2013 #8 Skrevet 2. januar 2013 Siden ikke økonomien er på topp kan du jo gi ei reiseboktil det målet dere har mest lyst til? Og når økonomien er bedre, bestiller dere reisen?
Kim Q Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #9 Skrevet 2. januar 2013 Siden ikke økonomien er på topp kan du jo gi ei reiseboktil det målet dere har mest lyst til? Og når økonomien er bedre, bestiller dere reisen? Godt tips, har gjort det før. Men jeg tror vi ender med Paris eller Køben og der har vi vært før...
Gjest Skrevet 2. januar 2013 #10 Skrevet 2. januar 2013 Hjelp! Vi har 5-årsdag imorgen og jeg vil så gjerne overraske ham! Helst vil jeg gi ham en spontan tur til utlandet, men økonomien er ikke den beste... Vi har snakket om København og Paris lenge, og det er noe vi har tenkt å få til i løpet av våren uansett fordi vi venter barn i sommer og regner med at det blir lenge til vi får til en romantisk tur etter det... Turen trenger ikke være mer enn en helg og kan være senere i år, men ville helst ha ordnet flybilletter så noe er i boks til imorgen. Har noen tips i forbindelse med reise, evt andre forslag til overraskelser som kanskje er mer realistiske med tanke på økonomi...? Håper, håper. Server han øl, naken. Klisje, men det virker. Menn setter mye mer pris på den slags overraskelser enn sånt som dama har brukt ukesvis på å planlegge.
Kim Q Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #11 Skrevet 2. januar 2013 Server han øl, naken. Klisje, men det virker. Menn setter mye mer pris på den slags overraskelser enn sånt som dama har brukt ukesvis på å planlegge. Hm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå