Nessy Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Vil ikke at dette bare skal bli en diskusjon om å ha barn vs ikke ha barn så lurer bare på trådtittel. Jeg har lyst å finne meg en kjæreste men enn vet jo aldri om det vil vare en mnd eller resten av livet så når er dette best å ta opp? Er 22 om det har noe å si (trenger ingen preken om at jeg kommer til å ombestemme meg snart)
Gjest tarandus Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 (endret) Så fort som mulig. Jeg hadde ikke brukt tid på en som var sikker på valget sitt,og det var motsatt av mitt ønske, så det synes jeg jenta fortjener å få vite som fort som mulig, slik at hun kan vurdere om hun vil satse på dere Endret 2. januar 2013 av tarandus 1
Gjest Summers Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Vil ikke at dette bare skal bli en diskusjon om å ha barn vs ikke ha barn så lurer bare på trådtittel. Jeg har lyst å finne meg en kjæreste men enn vet jo aldri om det vil vare en mnd eller resten av livet så når er dette best å ta opp? Er 22 om det har noe å si (trenger ingen preken om at jeg kommer til å ombestemme meg snart) Tror ikke du trenger å ta den samtalen med en gang når du dater 18/20 åringer.
Artvandeley Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 (endret) Tror ikke du trenger å ta den samtalen med en gang når du dater 18/20 åringer. Jeg har sagt ifra med en gang, tror det var etter den andre eller tredje gangen vi hadde sex, at jeg ikke ønsker barn på det nåværende tidspunkt. Hvis hun er uenig i abort eller bruke prevensjon så burde vi avslutte forholdet her og nå. Hun ble veldig usikker etter hun fikk påvist PCOS, noe som også førte til at forholdet tok slutt etter 2 1/2 år. Endret 2. januar 2013 av Artvandeley
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 For meg var det uaktuellt å få barn før jeg traff kvinnen jeg hadde lyst til å få barn med. Nå vet ikke jeg motivet ditt for ikke å ville ha barn, men da jeg var 22 var det få ting som var fjernere for meg en å være pappa, nå er det konge. Jeg ville latt være å ta det opp, men vært ærlig om samtalen "avkom" skulle dukke opp.
skreppamedleppa Skrevet 2. januar 2013 #6 Skrevet 2. januar 2013 Typen min sa det til meg ganske tidlig at han ikke kunne få barn og om dette var noe jeg ønsket så var det best vi ikke gjorde forholdet vårt mer seriøst fordi barn og barneønske er noe en ikke bør gå på kompromiss med seg selv for å få/ikke få. Jeg tror vi hadde truffet hverandre 3-4 ganger før det temaet kom på banen. Jeg som aldri har hatt lyst på barn verken da jeg var 18 eller da jeg var 21 som jeg var da jeg traff mr right eller nå når jeg er 28 syntes jo selvsagt dette var store greier. Jeg mener det er viktig å ta dette opp før heller enn senere, mange går med denne vrangforestillingen om at barn er noe alle har lyst på før eller seinere, da er det best å møte denne vrangforestillingen med ærlighet før følelsene blir så sterke at skuffelsen hos den andre part og tiden man har investert i forholdet blir unødvendig stor.
Gjest BettyBoop Skrevet 2. januar 2013 #8 Skrevet 2. januar 2013 Vil ikke at dette bare skal bli en diskusjon om å ha barn vs ikke ha barn så lurer bare på trådtittel. Jeg har lyst å finne meg en kjæreste men enn vet jo aldri om det vil vare en mnd eller resten av livet så når er dette best å ta opp? Er 22 om det har noe å si (trenger ingen preken om at jeg kommer til å ombestemme meg snart) dette må du være klar på heelt fra begynnelsen av så ingen føler seg lurt senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå