AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Hei. Jeg er i et forhold jeg har vært i i flere år, og jeg kjenner meg rastløs. Jeg føler at jeg enten må ta et skritt videre,altså få barn eller gifte oss, eller at dette ikke går mer.. Noen som har følt det samme? Jeg er lei av å være der jeg er! Anonym poster: bb71005b4273b05342fa5dcd4bcff12a
Gjest Flue Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Nei, aldri. Go with the flow og la skjebnen ta deg dit du skal.
I Grosny Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 (endret) Hei. Jeg er i et forhold jeg har vært i i flere år, og jeg kjenner meg rastløs. Jeg føler at jeg enten må ta et skritt videre,altså få barn eller gifte oss, eller at dette ikke går mer.. Noen som har følt det samme? Jeg er lei av å være der jeg er! Anonym poster: bb71005b4273b05342fa5dcd4bcff12a Jeg ble gift og fikk barn uten å tenke for mye på det. Kvinner har jo ei biologisk klokke som løper rimelig fort. Plutselig så runder man 35, og det blir verre å få barn. Det er ikke morsomt å bli 35, for deretter å oppdage at man trenger en å få barn med, og at det plutselig haster. Jeg synes kvinner som ønsker seg barn bør finne seg en livsløpspartner som ønsker å ha barn med dem mens de fortsatt er unge og max attraktive. Redigert: Jeg synes at man skal være sikker på at man ønsker å bo med den man lager barn med i minst 20 år. Endret 2. januar 2013 av I Grosny
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Ja, jeg har opplevd dette. Det endte med at vi gifta oss og det har jeg aldri angret på! Men forholdet vårt har vært preget av en "lett tone" hele tiden (også gjennom vanskelige tider), og det er jo noe som lønner seg hvis en skal satse på noe. Nå, noen år senere, venter vi vårt første barn. Når det gjelder å få barn, leste jeg noen som skrev at man bør tenke nøye gjennom hvem man vil ha barn med. For denne personen kommer til å være i livet ditt resten av livet uansett om dere kommer til å være sammen/gift eller ikke, nettopp pga barnet. Lykke til! Anonym poster: 07fec1ea9325b9191a1a50ef5a9364c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå